کد خبر: 37845 A

لغو کنسرت جنیفر لوپز به دلیل قطع برق/ تئاتر برادوی به خیابان آمد

لغو کنسرت جنیفر لوپز به دلیل قطع برق/ تئاتر برادوی به خیابان آمد

قطع برق در نیویورک باعث تعطیلی برخی برنامه‌های هنری شد و برخی برنامه‌ها نیز به جای سالن سر بسته در خیابان اجرا شد.

ایران آرت: قطع گسترده برق در نیویورک، شهری را که گفته می شود "خواب ندارد" چند ساعتی به خواب برد.این قطع برق، برنامه‌های هنری نیویورک را از تئاتر برادوی گرفته تا کنسرت جنیفر لوپز در "مدیسون گاردن اسکوئر" تحت تأثیر قرار داد.

جنیفر لوپز ناچار شد دقایقی پس از شروع، کنسرت را متوقف کند. او ویدئویی از خودش پشت صحنه منتشر کرد و برای هوادارانش توضیح داد که چقدر از این مسئله ناراحت شده است. او کنسرتش را دوشنبه شب برگزار خواهد کرد.

همچنین تعدادی از مجری های کانال‌های تلویزیونی مشهور آمریکا از جمله "ان بی سی" که مقر آنها در نیویورک است تصاویری را از پخش برنامه‌های خود با استفاده از ژنراتور به اشتراک گذاشتند.

برخی نیز بی‌توجه به قطع برق هواداران مشتاقشان را مأیوس نکردند و نمایش خود را به خیابان آوردند از جمله عوامل نمایش "هادس تاون" که امسال دریافت ۸ جایزه تونی دریافت کرد.

دست اندرکاران دو نمایش برادوی "آمده از راه دور" و "گارسون" هم گوشه‌هایی از نمایش خود را در خیابان اجرا کردند.

بازیگران موزیکال محبوب "همیلتون" هم که ناگزیر شده بودند برنامه خود را لغو کنند سرشان را از پنجره ساختمان بیرون آوردند و "تولدت مبارک" خواندند.

شهروندان نیویورک علاوه بر انتشار ویدئوهایی از شهر خاموش و گردشگران سرخورده، به قطع گسترده برق که در چنین شبی در سال ۱۹۷۷ اتفاق افتاد نیز اشاره کردند و برخی، خاطرات خود از این دو رویداد را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

جنیفر لوپز تئاتر برادوی نمایش همیلتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین