کد خبر: 38767 A

از اجرای پسر خورشید تا 7 کنسرت برای بانوان

از اجرای پسر خورشید تا 7 کنسرت برای بانوان

کنسرت پسر خورشید (لئو روخاس) در سالن وزارت کشور آخرین اجرای گروه‌های خارجی پیش از ایام محرم در تهران است.

ایران آرت: هنرمندان موسیقی در سبک‌های مختلف از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ مرداد به روی صحنه خواهند رفت. نزدیک به ۳۰ کنسرت در حوزه پاپ و بیش از ۲۰ کنسرت در حوزه‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی در سالن‌های مختلف تهران اجرا خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، از بین این کنسرت‌ها نزدیک به هفت اجرا سهم بانوان است. این اجراها شامل کنسرت گروه‌هایی از جمله "کالیوه" در تاریخ ۲۵ مرداد، "کوک ماه" و "گروه مستور" در ۲۴ مرداد، گروه "بهار آفرین" ۲۶ مرداد، گروه "آوای صحرا" ۲۷ مرداد، گروه "ستاره قطبی" ۲۸ مرداد و گروه "راستان" در تاریخ ۲۹ مرداد ماه است. فرهنگسرای نیاوران میزبان کلیه این اجراها خواهد بود.

کنسرت‌های پاپ

سیروان خسروی در سه روز، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا خواهد داشت. همچنین این سالن میزبان کنسرت‌ هنرمندان دیگری از جمله حمید عسکری در ۲۰ مرداد، ایهام در ۲۱ مرداد، فرزاد فرخ در ۲۴ و ۲۵ مرداد، علیرضا طلیسچی ۲۹ مرداد و فریدون آسرایی در ۳۱ مرداد خواهد بود.

رضا بهرام در هتل اسپیناس پالاس، گروه چارتا در برج میلاد و گروه ائلشن در سالن امام علی(ع) در تاریخ ۲۰ مرداد به روی صحنه خواهند رفت.

برج میلاد نیز از اجراهای گروه موسیقی ایوان در ۲۱ مرداد، روزبه بمانی در ۲۲ مرداد، محسن ابراهیم‌زاده در ۲۴ مرداد، سینا شعبانخوانی در ۲۶ مرداد، بابک جهانبخش در ۲۷ مرداد، مهدی جهانی و فرزاد فرزین در ۳۰ و ۳۱ مرداد میزبانی خواهد کرد.

همچنین کاخ سعدآباد در سه شب ـ  ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مرداد ـ به ترتیب در شب اول میزبان اجرای عبدالحسین مختاباد و در دو شب بعدی گروه پالت خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران و تالار رودکی به ترتیب در دو شب ۲۲ و ۲۳ مرداد اجرای گروه بادزنگ و میلاد درخشانی را به روی صحنه خواهند برد.

سالن وزارت کشور نیز در تاریخ ۲۱ مرداد میزبان کنسرت‌ موسیقی و حرکات نمایشی آذری سامان علوی و حسین صفامنش در ۲۴ مرداد خواهد بود.

مهران مدیری در ۲۹ مرداد در هتل اسپیناس و علی پرمهر با یک اجرای آذربایجانی در هتل المپیک اجرا خواهند کرد.

کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران

در شب‌های پیش‌رو تالار وحدت میزبان اجراهایی همانند ارکستر سمفونیک رسانه هنر در ۲۱ مرداد، گروه فروزان در ۲۲ مرداد، گروه کر شهر تهران در ۲۵ مرداد، حسین ضروری در ۲۶ مرداد، ارکستر آیسو در ۲۸ مرداد و ارکستر سمفونیک تهران در ۳۰ و ۳۱ مرداد خواهد بود. همچنین در تالار رودکی کنسرت بداهه‌نوازی تنبور در ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد.

خانه هنرمندان نیز چهار اجرای گروه وهاران در ۲۱ مرداد، گروه تنبورنوازان حافظ در دو شب ۲۳ و ۲۴ مرداد، گروه حنانه در ۲۸ مرداد و گروه پیلدم در ۳۰ مرداد را میزبانی خواهد کرد.

علیرضا قربانی در ۲۰ و ۲۱ مرداد در کاخ سعدآباد و سالار عقیلی در ۳۰ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت شیدایی گروه سه عود نیز در ۲۱ مرداد در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد کرد. برج آزادی نیز میزبان کنسرت غریو در ۲۴ مرداد است. اساتید کامکار نیز با کنسرت موسیقی کردی در هتل اسپیناس پالاس در ۳۱ مرداد اجرا خواهند کرد.

دو گروه دل و جان و گروه آذربایجانی ساری بولبول به ترتیب در دو روز ۲۸ و ۲۹ مرداد در سالن‌های حوزه هنری و فرهنگسرای اندیشه اجرا خواهند کرد. علی قمصری نیز در دو روز ۲۳ و ۲۴ مرداد در فرهنگسرای ارسباران کنسرت خواهد داشت.

در روزهای باقی مانده مرداد تنها یک اجرای خارجی از لئو روخاس در ۲۲ مرداد در سالن وزارت کشور برگزار می شود.

 

برج میلاد مهران مدیری کنسرت بانوان علیرضا قربانی سیروان خسروی پسر خورشید رضا بهرام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین