کد خبر: 38858 A

کنسرت خواننده‌های پاپ در آوازه ترکمنستان

کنسرت خواننده‌های پاپ در آوازه ترکمنستان

دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حاشیه برگزاری اجلاس "مجمع اقتصادی خزر" برنامه هایی موسیقایی در شهر آوازه کشور ترکمنستان اجرا کردند.

ایران آرت: مجید اخشابی و حامد محضرنیا خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان که به دعوت دولت ترکمنستان برای اجرای مشترک با خوانندگان موسیقی پاپ از کشورهای روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان در حاشیه نخستین اجلاس همایش‌های اقتصادی خزر در آوازه حضور پیدا کرده‌ بودند، شب گذشته نخستین بار قطعاتی از موسیقی پاپ ایرانی را اجرا کردند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

به گفته رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد این اجرا در حضور مهمانان ویژه نخستین اجلاس همکاری‌های اقتصادی خزر، سایر شرکت کنندگان در اجلاس و مقامات دولت ترکمنستان از جمله  قربانقلی بردی‌محمداف رئیس جمهور ترکمنستان صورت گرفت. این در حالی است که در پایان اجرا وزیر فرهنگ کشور ترکمنستان به نمایندگی از رییس جمهور از گروه ایرانی در اجرای برنامه هایشان قدردانی کرد.

اجرای موسیقی پاپ ایرانی در چارچوب ارتقای سطح روابط فرهنگی ۲ کشور در همه زمینه‌ها به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در عشق‌آباد و اداره کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفت.

 

مجید اخشابی کنسرت حامد محضرنیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین