کد خبر: 39652 A

خواننده‌ای که ادای لات‌ها را در می‌آورد

خواننده‌ای که ادای لات‌ها را در می‌آورد

به نظر می‌رسد او بیشتر از این که واقعا در نقش یک لات بازی کند، سعی می‌کند ادای لات‌ها را دربیاورد و در این تقلید موفق نبوده است.

ایران آرت: خراسان نوشت: فرزاد فرزین جزو خوانندگانی‌ است که قدم‌هایی برای ورود به عرصه بازیگری برداشته است اما در این زمینه موفقیت خاصی به دست نیاورده و هنوز نتوانسته است به عنوان بازیگر شناخته شود. تازه‌ترین تجربه او در زمینه بازیگری مربوط به سریال نمایش خانگی "مانکن" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است. او در این مجموعه نقش شخصیتی به نام "بهرام" را بازی می‌کند و از قسمت دوم سریال که روز شنبه همین هفته منتشر شد، وارد قصه شده اما به نظر می‌رسد انتخاب این خواننده برای چنین شخصیتی، انتخاب مناسبی نبوده است.

فرزاد فرزین در "مانکن" نقش یک شخصیت لات را بازی می‌کند که مدتی در زندان بوده و تازه آزاد شده است. شخصیت "بهرام" از جنس آن لات‌های قلدر نیست و ساده‌لوحی و حماقت خاصی در رفتارهایش دیده می‌شود. میمیک صورت فرزاد فرزین، مدل موهایش، تن صدایش و بینی او، هیچ کدام شبیه لات‌های بزن‌بهادری نیست که می‌شناسیم. علاوه بر این که چهره او به خودی خود، با یک شخصیت لات تناسبی ندارد، انگار گریم خاصی هم برای باورپذیر شدن این شخصیت روی صورت او انجام نشده است.

"بهرام" از لحاظ ظاهری به فرزاد فرزین شباهت دارد و در واقع همان فرزاد فرزین خواننده است! گذشته از ویژگی‌های ظاهری، بازی فرزین نه تنهاکمکی به باورپذیری نقش "بهرام" نکرده بلکه نقص این شخصیت را پررنگ‌تر هم کرده است. به نظر می‌رسد او بیشتر از این که واقعا در نقش یک لات بازی کند، سعی می‌کند ادای لات‌ها را دربیاورد و در این تقلید موفق نبوده است. احتمالا حداقل دستاورد این انتخاب، جلب توجه طرفداران فرزاد فرزین به سریال "مانکن" خواهد بود.

تیتراژ

فرزاد فرزین مانکن حسین سهیلی زاده سریال مانکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین