کد خبر: 39917 A

ریحانا با لباس ژیوانشی درخشید/ حاشیه‌های یک مراسم خیریه

ریحانا با لباس ژیوانشی درخشید/ حاشیه‌های یک مراسم خیریه

ریحانا در حالی پس از ماه‌ها در مراسم خیریه خود به اجرای موسیقی پرداخت که لباس او و شایعه بارداری‌اش به شدت خبرساز شده است.

ایران آرت: شامگاه پنجشنبه، پنجمین رویداد دایاموند بال که مراسمی خیریه با هدف جمع‌آوری کمک برای نیازمندان است، با حضور خوانندگانی نظیر ریحانا، نورمانی، هالسی و دیجی خالید برگزار شد. ریحانا با لباس خاص خود از برند ژیوانشی و اجرای منحصربه‌فردش ستاره این مراسم بود.

به گزارش ایران‌آرت، عواید این مراسم که در عصر پنج‌شنبه در ساختمان سیریانی وال استریت در شهر نیویورک برگزار شد، به سازمان کلارا لیونل می‌رود، سازمان خیریه‌ای که توسط ریحانا در سال ۲۰۱۲ احداث شد تا به افراد فقیر در سراسر دنیا کمک کند.

ایندیپندنت درباره این رویداد نوشته است که ریحانا با لباس خود روی فرش قرمز و ژست گرفتن برای عکاسان، ستاره بی‌چون‌وچرای این مراسم بود. او لباس شبی مخمل مشکی با یقه‌اسکی و دامن دنباله‌دار لاله‌ای شکل و پری‌دریایی‌وار سفید به طراحی ژیوانشی (Givenchy) به تن داشت. این خواننده لباس خود را با کفش پاشنه‌دار سفید ساخته فنتی تکمیل کرده، موهایش را به حالتی رها در بالای سر جمع کرده و ماتیکی پاییزی رنگ به لب کشیده بود.

rihanna-diamond-ball-post

از نکات جالب این مراسم شایعه بارداری ریحانا بود که این خواننده به آن واکنش نشان داد و گفت: "من از یک زن سیاه‌پوست متولد شدم و می‌خواهم یک زن سیاه‌پوست به دنیا بیاورم." صحبت‌هایی که شایعات پیرامون بارداری‌اش را بین کاربران و طرفداران او بیشتر کرد. 

gettyimages-1174331251

در آغاز هفته جاری، ریحانا همچنین مدل‌های جدید لباس زنانه "سویج اکس فنتی" (Savage X Fenty) بسیار پرطرفدار خود را برای سال دوم در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشت. این مراسم قرار است به طور انحصاری از آمازون پرایم ویدیو در ۲۰۰ کشور و منطقه در دنیا در روز جمعه ۲۰ سپتامبر پخش شود. 


75493

ریحانا ژیوانشی هفته مد هفته مد نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین