کد خبر: 40463 A

صحبت‌های خواننده جوان پاپ درباره ابتلایش به دیابت

صحبت‌های خواننده جوان پاپ درباره ابتلایش به دیابت

نیک جوناس می‌گوید صحبت کردن با طرفدارانش درباره ابتلا به دیابت به او کمک کرده است تا کمتر احساس تنهایی کند.

ایران آرت: نیک جوناس، خواننده مشهور آمریکایی در سال ۲۰۰۷ فاش کرد که در سن ۱۳ سالگی به بیماری نوع اول دیابت مبتلا شده است. در اثر این بیماری، مقدار گلوکز در خون فرد بیش از اندازه بالا می‌رود.

جوناس که اکنون ۲۷ ساله است، توضیح داد چقدر نقش طرفدارانش در کمک به او برای درک این که افراد دیگر هم با چالشی یکسان دست و پنجه نرم می‌کنند، حیاتی بوده است.

جوناس در مصاحبه با اینسایدر گفت: "این واقعیت که من توانستم علنا با طرفدارانم درباره این بیماری صحبت کنم، واقعا به من کمک کرد تا احساس کنم تنها نیستم. این درواقع چیزی است که آنها نیز مدام به من می‌گفتند، این که به‌ اشتراک گذاشتن داستانم به آنها نیز کمک می‌کند تا احساس تنهایی نکنند، و این بهترین بُعد ماجراست".

به گزارش ایندیپندنت، جوناس افزود، کمک به مردم برای در ارتباط با هم قرار گرفتن را هدف خود قرار داده است تا همه فکر کنند "کسی هست که در دوران سختی می‌توانند به شانه‌های او پناه برند".

این اولین باری نیست که این خواننده علنا درباره بیماری خود حرف می‌زند.

در سال ۲۰۰۸، جوناس ترانه‌ای با برادران خود ساخت (این گروه متشکل از نیک، جو و کوین جوناس است) به نام "کمی طولانی‌تر" که از بیماری دیابت الهام گرفته شده بود.

در آن زمان، جوناس در کنفرانسی مطبوعاتی توضیح داد که انگیزه‌اش از نوشتن این ترانه آن بوده که "ترانه‌ای برای زندگی" بسازد. وی گفت: "یک روز که سطح قند خونم بالا رفته بود، پشت پیانو نشستم و این ترانه را در ۲۰ دقیقه نوشتم. به این خاطر که انگیزه‌ای قوی داشتم، افراد بسیاری به من گفتند ترانه‌ای الهام‌بخش است".

در سال ۲۰۱۸، این ستاره طی پستی در اینستاگرام اعلام کرد که چگونه توانسته است زندگی سالمی برای خود دست و پا کند و مطمئن باشد که سطح قند خونش همیشه از نزدیک، زیر نظر است.

 

پریانکا چوپرا نیک جوناس برادران جوناس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین