کد خبر: 41060 A

محمدرضا گلزار سالن اسکار را پر می‌کند؟

محمدرضا گلزار سالن اسکار را پر می‌کند؟

کنسرت محمدرضا گلزار در سالن محل برگزاری اسکار در حالی برگزار می‌شود که در حال حاضر تقریباً نیمی از بلیت‌های این کنسرت به فروش رسیده است.

ایران آرت: محمدرضا گلزار، بازیگر و خواننده ایرانی برای نخستین بار کنسرت مستقل خود را در آمریکا برگزار می‌کند. او قرار است در سال 3400 نفری دالبی‌ تیه‌تر در لس‌آنجلس که محل برگزاری مراسم اسکار است روی صحنه برود.

به گزارش ایران‌آرت، از سه روز پیش که بلیت‌فروشی کنسرت گلزار آغاز شده تا کنون تقریباً نیمی از بلیت‌های اجرا به فروش رسیده و به نظر می‌رسد در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنسرت تمامی بلیت‌ها به فروش برسد و ظرفیت سالن در روز اجرا پر شود.

قیمت بلیت‌های کنسرت گلزار از 50 تا 180 دلار تعیین شده است.

سایت رسمی دالبی‌ تیه‌تر محمدرضا گلزار را این‌گونه معرفی کرده است: محمدرضا گلزار یک بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و مدل ایرانی است. او شناخته‌ شده‌ترین چهره ایرانی در بین ایرانیان در سراسر جهان است. گلزار فعالیت خود در موسیقی را سال 1988 به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. او در سال 2000 وارد حرفه بازیگری شد و شهرت خود را افزایش داد. این اولین کنسرت گلزار در ایالات متحده خواهد بود.

محمدرضا گلزار، شنبه دوم نوامبر 2019 رأس ساعت 8 شب به وقت لس‌آنجلس در سالن دالبی‌ تیه‌تر برای طرفداران خود اجرا خواهد کرد.

 

محمدرضا گلزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین