کد خبر: 41479 A

محسن یگانه به کانادا مهاجرت کرد؟/ عکس

محسن یگانه به کانادا مهاجرت کرد؟/ عکس

مدیر امور رسانه‌ای محسن یگانه در مورد شایعه مهاجرت این خواننده به کانادا توضیحاتی را ارائه کرد.

ایران آرت: محسن یگانه، خواننده موسیقی پاپ مدت‌هاست آهنگ جدیدی منتشر نکرده و کنسرتی را هم روی صحنه نبرده است که همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی در مورد مهاجرت او به کانادا در فضای مجازی شده است. البته صفحه رسمی طرفداران یگانه پیشتر اعلام کرده بود که این خواننده در سفر است اما موضوع مهاجرت مسئله جدیدی است که در روزهای اخیر مطرح می‌شود.  

به گزارش ایران‌آرت، پس از شدت گرفتن شایعه مطرح شده در مورد محسن یگانه در فضای مجازی، آرش حسینی، مدیر امور رسانه‌ای محسن یگانه به این شایعات پاسخ داد. در متنی که آرش حسینی در صفحه شخصی خود و در صفحه رسمی هوادارن یگانه منتشر کرده، آمده است: 

"مدت‌هاست از همینجا مطلعید که محسن جان در سفره.. شهر به شهر، کشور به کشور... طولانی شدن مسافرت همیشه حاشیه‌سازه، مخصوصاً محسن یگانه‌ای که مدت‌هاست نه روی استیج رفته، نه آهنگی پخش کرده و نه حتی حضور مجازی داشته...

مهاجرت یک آدم شناخته شده ماجرایی نیست که اتفاق بیفته و تلاش شده برای پنهون کردنش!!

اتفاقی که در واقعیت افتاده اینه که ایشون به دلایل شخصی تصمیم گرفت مدتی رو دور باشه که مطلعید بازه زمانی مشخصی هم تعیین نکرده.. آینده زندگی هیچکس مشخص نیست.

طبیعتاً محسن یگانه هر زمان تصمیم جدیدی چه در مورد نوع فعالیت‌های هنری و چه زندگی کاریش بگیره به صورت رسمی اعلام میکنه"

photo_2019-10-24_20-28-25

همچنین در پستی دیگر توسط آرش حسینی، شایعه سفر محسن یگانه برای تولد فرزندش به کانادا تکذیب شده و اعلام شده این خواننده در انتظار فرزند جدیدی نیست. 

 

محسن یگانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین