کد خبر: 41855 A

روایت ابوا از هفت آهنگساز معاصر ایرانی/اجرای نازنین احمدزاده در کنسرت "جهان در جهان"

روایت ابوا از هفت آهنگساز معاصر ایرانی/اجرای نازنین احمدزاده در کنسرت "جهان در جهان"

مجموعه‌ای از آثار هفت آهنگساز معاصر ایرانی در قالب کنسرتی با عنوان"جهان در جهان" به همت نازنین احمدزاده نوازنده ساز ابوا اجرا می‌شود.

ایران آرت، نازنین احمدزاده آثار هفت آهنگساز ایرانی را با ساز ابوا روایت می‌کند.در این اجرا که ۱۶ آبان ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود ، مجموعه‌ای از آثارِ هفت آهنگساز معاصر ایرانی برای ساز ابوا و آنسامبل در تالار رودکیِ تهران روی صحنه خواهد رفت.

 در این کنسرت که "جهان در جهان" نام گرفته ‌است، آثاری از محمدرضا تفضلی، حسام‌الدین دارابی، روزبه رفیعی، آرمین صنایعی، شروین عباسی، حمید عسکری و کارن کیهانی برای ترکیباتی چون ابوا سولو، ابوا‌-‌پیانو، ابوا‌-‌ویلنسل و ابوا‌-‌گیتار به اجرا در خواهند آمد. شش اثر از آثار مورد اجرا به سفارش نازنین احمدزاده، نوازنده‌ ابوا نوشته شده‌اند و برای نخستین‌بار (world premier) توسط نوازندگان شاخصی چون سینا خلج (گیتار)، کارن سلاجقه (پیانو)، یاسمن کوزه گر (ویلنسل) ، هادی یوسفی (پیانو) و نازنین احمدزاده(ابوا) نواخته می‌شوند.

نازنین احمدزاده

به گزارش فارس، نازنین احمدزاه نوازنده ابوا که در کارنامه هنری خود همکاری با ارکستر ملی،ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک اوزنابروک (آلمان)، ارکستر شهرداری تهران و ارکستر فیلارمونیک شهر تهران را دارد با تدارک چنین کنسرتی علاوه بر اجرای آثاری از هفت آهنگساز ایرانی برای ساز اختصاصی خود، آن‌ها را تا پایان سالِ جاری، ضبط و منتشر خواهد کرد.

بلیت‌های کنسرت "جهان در جهان" که ۱۶ آبانماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود از طریق سایت ایران کنسرت قابل خریداری است.

 

نازنین احمدزاده ساز ابوا کنسرت جهان درجهان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین