کد خبر: 42326 A

امیرعباس گلاب: تا ۱۰ سال آینده دیگر خواننده نیستم/ وقت ندارم ازدواج کنم!

امیرعباس گلاب: تا ۱۰ سال آینده دیگر خواننده نیستم/ وقت ندارم ازدواج کنم!

امیرعباس گلاب می‌گوید: تا ده سال دیگر فکر نمی‌کنم موضوعی در سرم باشد که نخوانده باشم، همه چیز را خوانده‌ام.

ایران آرت: امیرعباس گلاب، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی پاپ متولد 24 آبان سال 1365 در تهران، فردا تولد 33 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. او موسیقی را از هفت سالگی با آواز سنتی شروع کرد و سپس به سبک پاپ روی آورد.

​گلاب در سال 1386 با قطعه "فقط برو" در میان مخاطبان موسیقی شناخته شد و پس از آن با قطعات دیگری نظیر  "بمب جنون"، "دلخوشی"، "بازی آخر"، "گونه"، "بانوجان" و "دعوا" به شهرت و تعداد طرفداران خود افزود.

​گفت‌وگوی این خواننده با عباسعلی اسکتی در مجله کولاک را در ادامه می‌توانید بخوانید.
 

چرا از اینهمه فعالیت هنری خوانندگی را انتخاب کردید؟

به خاطر اینکه فکر می کنم هیچ استعداد دیگری نداشتم، من از بچگی و زمانی که هفت سال داشتم می خواندم، رشته اصلی ام در ورزش سوارکاری بود و دوست داشتم یا ورزشکار شوم یا کار موسیقی را انجام بدهم و چون جفت این کارها حرفه ای بود نمی شد همزمان جلو ببرم پس مجبور شدم سوارکاری را رها کنم، از هفت سالگی چون پدرم خواننده بود با ایشان کار کردم و هیچ کار دیگری هم بلد نبودم، درسم هم خوب نبود!

درباره آلبوم "قله" صحبت می کنید؟

آلبوم قله آلبومی است که من چندین سال روی آن وقت گذاشته ام و تمام آن چیزهایی را دارد که من از موسیقی دوست دارم، احساس می کنم خود "امیرعباس" است، قله آلبومی است که شاید نود و پنج در صد آن چیزی باشد که من از موسیقی دوست دارم، ترک هایی را خوانده ام که در شرایط سختی بوده ام و تمام  موضوعاتش موضوعات زندگی خودم است برای همین آلبوم را دوست دارم و برای من مهم است، احساس می کنم طرفداران قدیمی که دارم با این آلبوم خیلی حال کنند.

چرا اسم قله؟

به خاطر اینکه من یک مسیری را از بچگی انتخاب کرده ام و مسیر واقعا سختی بود، حالا خدا را شکر یک مقدار فضا بازتر شده است و راحت تر مجوز می دهند ولی قدیم ما خیلی صبر کردیم و سختی کشیدیم، خیلی تلاش کردیم که بتوانیم مجاز شویم و کنسرت  بگذاریم، یک مسیری بود مثل یک قله سخت، کاری دارم در این آلبوم که شعرش را خیلی دوست دارم به اسم قله و بیشتر به خاطر آن مسیر سختی که طی کرده ام و به آرزو و هدفم رسیده ام اسم آلبوم را قله گذاشته ام.

یعنی به قله رسیده‌اید؟

نه! هنوز مانده، من ده پله در زندگی ام  انتخاب کرده ام که از نظر خودم هنوز چهار پله را رفته ام، بقیه اش هم بماند وقتی انجام شد به شما می گویم.

فکر می کنید خودتان ماندگار شوید؟

در این دوازده سال خدا را شکر بوده ام و خدا را شکر با استارت ترک "فقط برو" که خیلی شنیده شد خودم احساس می کنم دارم مسیر را سعودی می روم. یعنی مسیر مسیر خوبی است، وقتی دوازده سال بخوانید و شما را بشناسند حتما باز هم می توانید ادامه بدهید، اگر خدا بخواهد و عمری باشد.

photo_2019-06-26_22-04-45-682x1024

تجربه بازی در فیلم سینمایی چگونه بود؟

کارکتری که من هم در "آینه بغل" و هم در "ماموریت غیرممکن" بازی کردم خواننده بود، نقش خاصی را بازی نکردم که بخواهیم بگوییم خیلی چیز عجیب غریبی بود. خیلی هم زمانش زیاد نبود که بگویم کار خاصی کرده ام. فعلا دوست ندارم فیلم بازی کنم و وارد این داستان ها شوم. خیلی پیشنهاد بازیگری داشته ام ولی فعلا دوست ندارم.

خوش چهره بودن چقدر در "بولد شدن" یک هنرمند موثر است؟

این ها همه آپشن است، بعضی ها اول عاشق چهره شما می شوند و بعد طرفدار شما، کارهایتان را گوش می کنند، این ها خیلی تاثیر گذار است، من همیشه به این چیزها فکر می کنم.

شما خوش چهره هستید؟

من نه ولی می گویند جذاب هستم!

تصمیم ندارید ازدواج کنید؟

تصمیم دارم، دوست هم دارم، من عاشق بچه ها هستم، خیلی دوست دارم ولی نمی شود، فرصت نمی شود، در یک تایمی هستم که الان کنسرت می گذارم، می روم و می آیم، بالاخره برای ازدواج کردن باید وقت بگذارید، یک شناختی پیدا کنید برای همین این فرصت را الان ندارم، انشالله سرم خلوت شود حتما.

فکر می کنید ده سال بعد کجا باشید؟

آدم از فردای خودش هم خبر ندارد و نمی دانم چه افتاقی بیفتد ولی هر چه امروز بکاریم بالاخره در آینده درو می‌کنیم و می بینیم، بستگی به تلاش خود ما دارد که در چه مسیری می رویم، نمی‌دانم، ولی ده سال دیگر فکر نمی‌کنم موضوعی در سرم باشد که نخوانده باشم، همه چیز را خوانده ام، فکر نمی کنم تا ده سال آینده اصلا خواننده باشم، از درجا زدن بدم می آید، الان هزار تا ملودی در سرم است که احساس می کنم هنوز آنها را تبدیل به موزیک نکرده ام، این ها باید ساخته شود، نمی دانم تا کی ولی روزی اگر احساس کنم دارم به تکرار می رسم دیگر نمی خوانم.

امیرعباس گلاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین