کد خبر: 42965 A

وخامت اوضاع جسمانی خواننده "دیگه دیره"

وخامت اوضاع جسمانی خواننده "دیگه دیره"

حال آهنگساز و خواننده پیشکسوت که قطعه معروف "دیگه دیره" را ساخته و اجرا کرده، رو به وخامت رفته است.

ایران آرت: گلناز عالیان همسر تورج شعبانخانی آهنگساز و خواننده پیشکسوت درباره آخرین وضعیت این هنرمند به هنرآنلاین گفت: همان‌طور که اطلاع دارید تورج از اواخر آبان ماه به دلیل مشکلات ریوی در شهر همدان بستری شده بود و وضعیت جسمی پایداری نداشت.

او ادامه داد: متأسفانه از روز گذشته طی معاینه دکتر اعلام شد که وضعیت او با تغییرات منفی همراه بوده و سطح هوشیاری‌اش به عدد 3 که بسیار پایین است رسیده و دیگر به درمان جواب نمی‌دهند.

عالیان افزود: من همیشه در بیمارستان امکان ملاقات با تورج را داشتم، اما از دیروز این امکان نیز لغو و به ما اعلام شده که استاد ممنوع‌الملاقات شده است و ما که خانواده او هستیم هم نمی‌توانیم او را ببینیم.

عالیان همچنین گفت: از همه کسانی که تورج من را می‌شناسند و حتی خاطره‌ای از او در ذهن دارند تقاضا می‌کنم برای سلامتی او دعا کنند، از همه مردم می‌خواهم به‌پاس زحمات او در موسیقی دعا کنند تا او با پای خود به خانه بازگردد.

تورج شعبانخانی از جمله آهنگسازان و خوانندگانی است که سال‌های متمادی در عرصه موسیقی پاپ به فعالیت و همکاری با هنرمندان زیادی مشغول بوده است. او اگرچه طی سال‌های اخیر فعالیت چندانی در عرصه موسیقی ندارد، اما ترانه‌های او که عمدتاً مبتنی بر قرائت عاشقانه‌های آرام و دلنشین طراحی شده گوش مخاطب سخت‌پسند موسیقی پاپ را نوازش می‌دهد.

شعبانخانی خالق آثاری چون نازی ناز کن (ابی)، آدمک (فریدون فروغی)، بهار بهار (ناصر عبدالهی) و لالایی (گوگوش)است.

خواننده تورج شعبانخانی گلناز عالیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین