کد خبر: 43016 A

تاریخ نهایی آلبوم چاوشی اعلام شد/ رونمایی از کاور "بی‌نام"

تاریخ نهایی آلبوم چاوشی اعلام شد/ رونمایی از کاور "بی‌نام"

دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی در هفته پایانی آذر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

ایران آرت: آلبوم جدید محسن چاوشی با نام "بی‌نام" (قمارباز) که قرار بود پنجم آذرماه منتشر شود و به دلیل ناآرامی‌های کشور به تعویق افتاد، در تاریخ 26 آذر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

​به گزارش ایران‌آرت، این آلبوم 11 قطعه دارد و تیزر رسمی آن شنبه 16 آذرماه منتشر می‌شود. پیش‌فروش آلبوم نیز از 16 آذر آغاز خواهد شد.

موسیقی این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی بر عهده داشته است و محمد جاسمی نیز به عنوان همخوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد.

قطعه جنجالی "قمارباز" با همین نام در لیست قطعات آلبوم هست و این اثر بدون تبلیغات میدانی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

photo_2019-12-01_18-03-14

انتشار و لو رفتن دموهایی بی کیفیت و چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم از جمله قطعات: باز آمدم، قوم به حج رفته و بحر تفکر در روزها و هفته های گذشته در فضای مجازی باعث شده چاوشی تنظیم هایی جدید و مدرن را روی این قطعات امتحان کند.

هادی حسینی تهیه‌کننده دهمین آلبوم محسن چاوشی است. "یه شاخه نیلوفر"، "ژاکت"، "حریص"، "سنتوری"، "پرچم سفید"، "من خود آن سیزده‌ام"، "پاروی بی‌قایق"، "امیر بی‌گزند" و "ابراهیم" آلبوم‌هایی است که چاوشی تاکنون روانه بازار موسیقی کرده است.

محسن چاوشی آلبوم بی نام
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین