کد خبر: 43386 A

مدگردی با تیلور سوئیفت در آستانه کریسمس/ ژست‌های خاص و مدل موهای زمستانی تا گوشواره‌های فانتزی Smile

مدگردی با تیلور سوئیفت در آستانه کریسمس/ ژست‌های خاص و مدل موهای زمستانی تا گوشواره‌های فانتزی Smile

با تیپ‌های چند ماه اخیر تیلور سویفت و مروری بر جدید ترین اینستانوشته‌های این خواننده همراه ما باشید.

ایران آرت: تیلور سویفت در آستانه کریسمس ۲۰۲۰ میلادی، آهنگ CHRISTMAS TREE FARM با یک ویدیو که از فیلم‌های خانگی در زمان کودکی وی گرفته شده بود، منتشر کرد. پدر و مادر تیلور سویفت، آندریا و اسکات، این فیلم‌های ویدیویی را گرفته بودند و تیلور سویفت در ویدئو رسمی آهنگ خود از آن‌ها استفاده کرده بود.

او چندی پیش در پستی اینستاگرامی، تصاویر پدر و مادر که او را در آغوش گرفته بودند منتشر کرد که با میلیون‌ها لایک هوادارانش مواجه شد. تیلور سویفت مدتهاست که امکان کامنت گذاری روی پست‌هایش را بر روی هواداران ۱۲۳ میلیون نفری خود، مسدود کرده است.

به گزارش روزیاتو، تیلور سویفت از هوارانش خواست تا به این هشتگ که مرتبط با ویدوی اخیرا است مراجعه کنند.


1

پستی که تیلور سویفت درباره آهنگ کریسمس ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرده بود.




2
پدر و مادر تیلور سویفت را در عکس بالا که او در اینستاگرامش اخیرا منتشر کرده مشاهده می کنید. او در این پست گفته بود که پدر و مادرش، فشن آیکون های دهه نود قرن بیستم میلادی بودند! او را در ۲ سالگی مشاهده می‌کنیم.

 

اینستاگردی با تیلور سویفت

در ادامه نگاهی داریم به تیپ‌های چند ماه اخیر تیلور سویفت با مروری بر جدید ترین اینستانوشته‌های خواننده پاپ.



3

جدیدترین تصویر تیلور سویفت را روی جلد مجله بریتانیایی VOGUE‌مشاهده می کنید که وی را با تایپ زمستانی نشان می دهد. او از EDWARD ENNINFUL در عکس بالا در اینستاگرامش تقدیر کرد. عکسی با حدود ۲ میلیون لایک.



4
از کلکسیون تصاویر تیلور سویفت روی جلد مجله مد و لباس معروف ووگ که وی از طرفداران این نشریه محسوب می‌شود.


5

از کلکسیون سلفی های ماه نوامبر ۲۰۱۹ میلادی تیلور سویفت که مدل مو و آرایش و تیپ ساده زمستانی او را به نمایش می گذارد. تصاویری با ۳میلیون لایک که او امکان کامنت گذاری را مسدود کرده بود.


7

در این عکس، تیلور سویفت، گوشواره فانتزی که طرح SMILE است را در سلفی سمت چپ نشان داده است و دو دوست کوچولویش را بغل کرده که اطلاعاتی از آن ها در اختیار مخاطبانش قرار نداد. عکسی با ۳ میلیون لایک


8

تیپ های تابستانی تیلور سویفت که او را روی جلد مجله ROLLING STONE پس از گذشت چند سال دوباره مشاهده می‌کنیم.


9

یکی از پر لایک ترین تصاویر اینستاگرامی تیلور سویفت را در سال ۲۰۱۹ میلادی مشاهده می کنیم که او در کنار دوستش کیتی پری ، لباسی به طرح ساندویچ و بسته های سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد بر تن کرده است و نوشت: A HAPPY MEAL. این لباس را Julien Mcdonald طراح مطرح، دیزاین کرده بود.
 

تیلور سویفت، یکی از میلونرهای زیر ۴۰ سال جهان است و کلکسیونی از جوایز موسیقی را در کارنامه دارد. ۱۲۳ میلیون دنبال کننده داشته و مثل ادل و بیانسه، هیچ صفحه‌ای را در اینستاگرام دنبال نمی کند. او در سال‌های اخیر، بیش از ۴۰۰ پست در اینستاگرامش گذاشته که اکثرا بالای ۲ میلیون لایک می‌خورد.

 

مدل مانکن خواننده زن فشن تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین