کد خبر: 43683 A

خواننده‌ای که به سبک دهه ۵۰ لباس می‌پوشد/ لانا دل ری و استایل‌های خاصش

خواننده‌ای که به سبک دهه ۵۰ لباس می‌پوشد/ لانا دل ری و استایل‌های خاصش

لانا دل ری علاوه‌بر صدای فوق العاده‌ای که دارد، دارای استایلی خاص و در عین حال ساده است که می‌شود از آن الگو گرفت.

ایران آرت: لانا دل ری برای خیلی‌ها نام آشنایی است. صدای بی نظیر و سبک موسیقی فوق العاده‌اش او را به یکی از خوانندگان به‌یادماندنی تبدیل کرده است. او با هر آلبومی که منتشر می‌کند، جانی دوباره به زندگی هنری‌اش می‌بخشد.

لانا علاوه بر صدای فوق العاده‌ای که دارد، دارای استایلی خاص و جذاب و در عین حال ساده است؛ به همین دلیل به راحتی می‌توان از سبک لباس پوشیدنش پیروی کرد. او برای لباس پوشیدن استایل‌های متفاوتی دارد؛ اما اغلب استایل هایش شما را به یاد شلختگی و آزادی در لباس پوشیدن استایل‌های دهه ۵۰ می‌اندازد.

به نقل از وبسایت ریموژ، برای آشنایی بیشتر با استایل لانا دل ری ادامه این مطلب را بخوانید.

پارچه گیپور و حریر

لانا دل ری 3

استایل لانا دل ری مسحور کننده و پر اسرار است. یکی از عواملی که به او در داشتن این نوع استایل کمک می کند، پوشیدن لباس های توری و گیپور یا لَخت و حریر است. اگر دوست دارید از سبک لباس پوشیدن لانا دل ری الهام بگیرید می توانید به جای پوشیدن یک لباس کاملاً توری، یک بخش لباستان را توردار کنید. مثلاً می توانید روی شلوار جین و تی شرت تان، یک کیمونوی گیپور بپوشید و یا یک نیم تنه حریر را با شلوار ست کنید.

پارچه جین

Lana Del Rey in West Hollywood BpCfwnosV41x

هنگامی که لانا دل ری دانش آموز دبیرستانی بود، زیاد از لباس های جین تیره و جذب استفاده می کرد. اما الان جین روشن تر و گشاد تر می پوشد تا ظاهر اغوا کننده تری داشته باشد. اگر می خواهید استایل شما خاص تر باشد و بیشتر به چشم بیاید، می توانید کت و شلوار جین یا یک شلوار جین با یک بلوز ساده سفید بپوشید. اگر نمی خواهید ازسر تا پا جین بپوشید، می توانید یک کت جین با لباس تان ست کنید تا استایل و ظاهر جذاب تری داشته باشید.

رنگ‌ها

لانا دل ری به ندرت لباس های با رنگ فانتزی و براق می پوشد. او رنگ های خنثی، قرمز و رنگ های پاستلی (ترکیب سفید با رنگ های روشن) را ترجیح می دهد. برای اینکه رنگ های لباس لانا را داشته باشید فقط یک نکته را رعایت کنید: رنگ های براق و یا فانتزی را کنار بگذارید.

لانا دل ری 4


لانا دل ری

لانا دل ری

سارافون تابستانه

lana-del-rey-meets-her-sister-caroline-grant-for-lunch-at-il-pastaio-in-beverly-hills-january-2015_6

یکی از لباس های منحصر به فرد لانا سارفون های گلدار بلند اوست. این مدل لباس، گزینه خوبی برای تابستان به حساب می آید؛ چون هم خیلی راحت و خنک است و هم برای انتخاب مدل و رنگ آن دست تان کاملاً باز است. ضمناً این راحت ترین لباسی است که می توانید انتخاب کنید تا استایلی مشابه لانا دل ری داشته باشید.

اکسسوری

لانا دل ری

عینک آفتابی خاص، کلاه های تابستانی بزرگ و زیورآلات درشت و رژ لب های تیره و پر رنگ لانا دل ری همیشه به چشم همه می آید. او همیشه رنگ همه ی این آیتم ها را مطابق و مناسب با هم انتخاب می کند. در مورد کفش هم برای استایل روزمره و راحتی، کتانی ساده و یا کتانی ساق بلند بپوشید و برای استایل های مجلسی و رسمی کفش پاشنه بلند بپوشید. همچنین اگر قد بلند هستید می توانید از کفش های مجلسی بدون پاشنه استفاده کنید.

گل روی سر

لانا دل ری 2


یکی از استایل های لانا که همیشه در ذهن ها می ماند، پیراهن های گلداری است که می پوشد و تاج های گلی است که بر سر می گذارد. او از این استایل در بسیاری از کنسرت ها و موزیک ویدئوهایش، مثلاً موزیک ویدئوی آهنگ بُرن تو دای استفاده کرده است

 

موسیقی مدل مانکن استایل فشن لانا دل ری
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین