کد خبر: 43754 A

رکورد منفی سلن دیون با آلبوم جدیدش/ "شجاعت" زمین خورد

رکورد منفی سلن دیون با آلبوم جدیدش/ "شجاعت" زمین خورد

تاکنون هیچ یک از آلبوم‌های این خواننده 51 ساله در هفته دوم از رتبه 100 تنزل نکرده بود.

ایران آرت: آلبوم سلین دیون با عنوان شجاعت که در هفته اول در صدر جدول 200 موسیقی برتر بیلبورد قرار گرفت، در عرض تنها یک هفته به جایگاه 111 سقوط کرد. به گزارش فوربس، تا کنون هیچ یک از آلبوم های این خواننده 51 ساله در هفته دوم از رتبه 100 تنزل نکرده بود که در نوع خود، رکورد محسوب می شد.

به گفته یکی از نزدیکان دیون، او اکنون بسیار ناراحت است و همه چیز برایش به هم ریخته است. ظاهرا تنها دلیل فروش 100 هزار نسخه ای در هفته اول ارائه آلبوم به صورت اشانتیون بوده، و در هفته دوم تنها 3000 نسخه از آلبوم فروش رفته است.

منظور از ارائه به صورت اشانتیون این است که زمانی که هواداران بلیط کنسرت را تهیه می کنند، یک نسخه از آخرین آلبوم خواننده به طور رایگان به آنها هدیه داده می شود.

به گزارش ایران جوان، در چند سال اخیر بعضی هنرمندان، از پینک گرفته تا کنی چزنی تا متالیکا از این روش برای بالا بردن رتبه آلبوم خود در جدول فروش استفاده می کنند.

آخرین آلبوم سلین با یک شروع فوق العاده، برای اولین بار پس از سال 2002 و انتشار آلبوم روز تازه ای آمده است او را در جایگاه اول جدول قرار داد.

"شجاعت" نخستین آلبوم استودیویی او به زبان انگلیسی پس از فوت رنه آنجلی، همسر و مدیر برنامه‌های سلین است. 

آلبوم فرانسوی زبان سلین به نام "شبی دیگر" که در سال 2016 منتشر شد، اولین آلبوم او پس از رنه آنجلی و ادای احترامی به این شخصیت تاثیرگذار بود.

خواننده اسطوره ای کانادایی در 12 سالگی وقتی هنوز فقط سودای خوانندگی در سر داشت، در کانادا با رنه 38 ساله آشنا شد و از آن پس آن دو با هم کار در زمینه موسیقی را ادامه دادند. تلاش رنه برای کمک به سلین تا اندازه ای بود که برای فراهم کردن پول اولین آلبوم سلین، خانه خود را رهن داد. سلین 25 ساله در سال 1993 با رنه 50 ساله ازدواج کرد و در سال 2016 نیز او را از دست داد.

 

خواننده خواننده زن سلن دیون سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین