کد خبر: 43816 A

بازخوانی خاطرات "گروه ژوان" در تالار وحدت/ کنسرت پیانو و آواز یغمایی و قرایی منش

بازخوانی خاطرات "گروه ژوان" در تالار وحدت/ کنسرت پیانو و آواز یغمایی و قرایی منش

کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی ماه با اجرای قطعات خاطره انگیز گروه "ژوان" در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

ایران آرت، تازه ترین کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. این ۲ هنرمند سال گذشته نیز این کنسرت را در سالن برج آزادی تهران روی صحنه برده بودند.

قرایی منش و یغمایی در این کنسرت به اجرای قطعات خاطره انگیز گروه "ژوان" همچون "دختر بهار"، "یه حالی دارم این روزا"، "بهت قول میدم" و همچنین چند قطعه از قطعات مستقل خود خواهند پرداخت.

به گزارش مهر، علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام "ژوان" شناخته شدند اما بعدها راه آن ها از هم جدا شد و هرکدام به طور مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دادند اما از سال گذشته این ۲ خواننده بار دیگر همکاری با یکدیگر را شروع کردند و به انتشار چندین قطعه موزیک ویدئو و برگزاری چند کنسرت پرداختند.

قرایی منش در باره کنسرت پیش رو گفت: این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است . زیرا  ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد.همچنین می خواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا شروع خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.

 

مهدی یغمایی علیرضا قرایی منش گروه ژوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین