کد خبر: 43911 A

قمارباز محسن چاوشی آمد/ پایان انتظارها برای آلبومی پرحاشیه

قمارباز محسن چاوشی آمد/ پایان انتظارها برای آلبومی پرحاشیه

تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی با نام "بی‌نام" (قمارباز) با یازده قطعه منتشر شد.

ایران آرت: آلبوم "بی‌نام" محسن چاوشی با نام "قمارباز" که از ماه‌ها پیش با حاشیه‌ها و جنجال‌هایی همراه شده بود سرانجام بعدازظهر امروز دوشنبه دوم دی‌ماه منتشر شد. نسخه دیجیتال این آلبوم هم‌اکنون در سامانه بیپ‌تونز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش ایران‌آرت، این آلبوم نیز همچون سایر آثار چاوشی پیش از انتشار لو رفت. پیش از این اعلام شده بود که "بی‌نام" قرار است صبح روز سه‌شنبه منتشر شود اما ظهر امروز لینک آلبوم در برخی سایت‌ها منتشر شد و عوامل آلبوم را مجاب کرد تا لینک دانلود قانونی آن را زودتر از موعد مقرر فعال نمایند.

دهمین آلبوم رسمی چاوشی ابتدا قرار بود در اواخر خرداد به انتشار برسد که ماجرای نام جنجالی آلبوم و شعر "قمارباز" انتشار آن را ماه‌ها به تعویق انداخت. اولین تاریخ رسمی اعلام شده برای انتشار این آلبوم 5 آذر بود که پس از ناآرامی‌های آبان‌ماه آلبوم به تعویق افتاد. پس از آن اعلام شد آلبوم در تاریخ 26 آذر منتشر می‌شود که یک روز قبل از تاریخ مذکور نیز خبر به تعویق افتادن دوباره آن رسانه‌ای شد. نسخه دیجیتال این آلبوم نهایتاً امروز در اختیار مخاطبان موسیقی قرار گرفت و نسخه فیزیکی آن که توسط شرکت ایران‌گام توزیع می‌شود نیز از فردا در شهرهای مختلف کشور عرضه خواهد شد.

محسن چاوشی در آلبوم "بی‌نام" که یازده قطعه دارد اشعاری از مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی را اجرا کرده است.

آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ این آلبوم برعهده محسن چاوشی بوده است.

محسن چاوشی قمارباز
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین