کد خبر: 43934 A

حاصل همکاری رضا یزدانی و علی اوجی به مخاطبان رسید/ انتشار آلبوم"دیوونه خونه مجازی"

حاصل همکاری رضا یزدانی و علی اوجی به مخاطبان رسید/ انتشار آلبوم"دیوونه خونه مجازی"

رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ یازدهمین آلبوم رسمی خود را با عنوان "دیوونه خونه مجازی" را در قالب ۱۲ قطعه پیش روی مخاطبان قرار داد.

ایران آرت، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ یازدهمین آلبوم رسمی خود را به تهیه کنندگی علی اوجی با عنوان "دیوونه خونه مجازی" را در قالب ۱۲ قطعه پیش منتشر کرد.

"دیوونه خونه" با ترانه مجید بابازاده، آهنگ رضا یزدانی و تنظیم میلاد عدل، "شعرهاموتو بگو" با ترانه میثم معززی، آهنگ رضا یزدانی  و تنظیم رامین عبداللهی، "تنفس چقدر سخته" با ترانه حنیف معززی، ملودی رضا یزدانی و تنظیم میلاد عدل، "بی هوا" با ترانه میثم یوسفی ، آهنگ رضا یزدانی و تنظیم بهروز پایگان، "تهران بدون تو" با ترانه محمد مهدی علی نژاد، آهنگ فرامرز نصیری و تنظیم محمد خرمی نژاد، "کافه گرامافون" با ترانه مجید بابازاده و آهنگ و تنظیم ماهان نوری زاده، "کنونی" با ترانه پوریا نره ای، آهنگ رضا یزدانی و تنظیم آرش زمانیان، "عشق آدم کش" با ترانه مهدی ایوبی و آهنگ و تنظیم آرش آرامش منش، "دعا" با ترانه ، ملودی و تنظیم علی اکبر اکبریان، "قرمز" با ترانه میثم یوسفی، آهنگ رضا یزدانی و تنظیم رامین عبداللهی، "من باید زنگ بزنم" با ترانه مهدی ایوبی، ملودی رضا یزدانی و تنظیم محمد خرمی نژاد و "تنهام نزار رفیق" با ترانه حسین سلیمانی ، آهنگ رضا یزدانی و تنظیم بهروز پایگان قطعات مختلف این آلبوم را تشکیل می دهند. ضمن اینکه یزدانی در بخشی از جلد آلبومش ضمن تقدیم دهمین اثر خود به پدر مرحومش نوشته است: "تقدیم به پدر عزیزم که هنوز رفتنش را باور نکرده ام ..."

به گزارش مهر، میلاد عدل، سهیل زرین کلک و مازیار احمدپور نوازندگان گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک،  آرش زمانیان نوازنده گیتار باس، بهروز پایگان و شهروز بردوده نوازندگان کیبورد، محمد خرمی نژاد نوازنده درامز، مهرداد خرمی نژاد نوازنده پرکاشن، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت، سردار سرمست نوازنده آکاردئون، آرش شریفی نوازنده ملودیکا، بابک ریاحی پور و نیما رنجبر نوازندگان گیتار باس، مهرداد عمادی نوازنده گیتار الکتریک نیز در گروه نوازندگان آلبوم حضور دارند. این در حالی است که ضبط و میکس و مسترینگ آلبوم در استودیو "آوای کوک" به سرپرستی محمد خرمی نژاد صورت گرفته است.

از دیگر عوامل اجرایی آلبوم "دیوونه خونه مجازی" می‌توان به حمیدرضا روشان و سعیده کاویانی به عنوان مدیران اجرایی، بهرام کمایی مدیر رسانه‌ای، الیکا شاهوردی و سام فرحی طراحان و عکاسان و امین طالبی طراح لوگو تایپ اشاره کرد.  

علی اوجی تهیه‌کننده آلبوم "دیوونه خونه مجازی" چند روز از پیش از انتشار این اثر موسیقایی با اشاره به ویژگی‌های آلبوم توضیح داده بود: "عنوان دیوونه‌خونه مجازی ترکیبی از فضای آلبوم و اسم یکی از قطعات است. همه ما این روزها دغدغه فضای مجازی را داریم و ساعات زیادی را در این فضا می‌گذرانیم. بنابراین چنین اسمی را برای آلبوم انتخاب کردیم که مرتبط به اوضاع این روزهای ما است و امیدواریم این قطعه مورد استقبال مخاطبان واقع شود. به هر حال رضا یزدانی پس از  ۱۰ آلبوم به پختگی رسیده است. از سوی دیگر این هشتمین آلبومی است که من به عنوان تهیه‌کننده همراه رضا یزدانی هستم و ما در طول شانزده سال، هشت آلبوم منتشر کرده‌ایم. این اثر فضای اجتماعی و عاشقانه را در برمی‌گیرد و به مسائل روز هم می‌پردازد. در بخش موسیقی و تنظیم هم اعضای گروه رضا و هنرمندان بسیار خوبی کنار ما هستند و از این جهت هم به نظرم آلبوم یازدهم رضا یزدانی به پختگی رسیده است.

رضا یزدانی بیش از دویست آهنگ تولید کرده است. زمانی که شما این تعداد کار تولید و منتشر می‌کنید برای ادامه راه باید نگاه خیلی متفاوتی داشته باشید که خودتان را تکرار نکنید. ترانه و موسیقی آلبوم دیوونه‌خونه مجازی نسبت به آثار خود رضا یزدانی فضای متفاوتی دارد و این دو بخش اصلی‌ترین نکاتی است که در سوال اول هم مورد اشاره من بود."

 "شهردل – ۱۳۷۹"، "پرنده بی‌پرنده – ۱۳۸۲"، "هیس – ۱۳۸۵"، "ساعت ۲۵ شب – ۱۳۸۹"، "ساعت فراموشی- ۱۳۹۰"، "خاطرات مبهم – ۱۳۹۱"، "ساعتا خوابن – ۱۳۹۲"، "سلول شخصی -۱۳۹۳"، "نوستالژی – ۱۳۹۴"، "دوئل در آینه – ۱۳۹۵" آلبوم هایی هستند که تاکنون از رضا یزدانی در بازار موسیقی منتشر شده است.

این خواننده موسیقی پاپ که در دنیای بازیگری و خوانندگی تیتراژ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نیز تجربه‌هایی را از سر گذارنده در نمایش‌های "ترانه‌های قدیمی – پیکان جوانان" به کارگردانی محمد رحمانیان و "عاشقانه‌های خیابان" به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی  نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشته است."طهران تهران"، "بوی گندم"، "تیک آف"، "سوفی و دیوانه" از جمله آثار سینمایی هستند که رضا یزدانی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 

رضا یزدانی علی اوجی دیوونه خونه مجازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین