کد خبر: 43961 A

آلبوم محسن چاوشی چگونه لو رفت؟

آلبوم محسن چاوشی چگونه لو رفت؟

ناشر آلبوم "بی‌نام" (قمارباز) با صدای محسن چاوشی درباره علت و چگونگی لو رفتن این آلبوم در فضای مجازی توضیح داد.

ایران آرت: در حالی‌که نسخه دیجیتال و فیزیکی آلبوم "بی‌نام" محسن چاوشی قرار بود از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شود، روز گذشته تمامی قطعات آن توسط یک سایت خارجی لو رفت و به همین خاطر عوامل آلبوم اقدام به انتشار نسخه دیجیتال آن کردند و نسخه فیزیکی آلبوم نیز از شب گذشته در تهران و از صبح امروز در شهرستان‌ها عرضه شد. 

صدرالدین حسین خانی مدیر شرکت فرهنگی و هنری "ایران گام" و ناشر آلبوم "بی نام" در خصوص انتشارغیر قانونی این آلبوم پیش از ورود نسخه فیزیکی به بازار اظهار کرد :‌ هنوز مشخص نیست که این اتفاق از سیستم آقای چاووشی یا از شرکتی که قرار بود فروش نسخه فضای مجازی را انجام دهد به بیرون راه یافته است که البته ما از طریق پلیس فتا پیگیر این مسئله هستیم و بزودی مقصر اصلی این ماجرا مشخص خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: از مخاطبین تقاضامندیم که از دانلود و انتشار غیرقانونی این آلبوم ممانعت به عمل بیاورند و برای تهیه نسخه اصلی این آلبوم که دو سال برای مراحل تولید و مجوز آن زحمت ها کشیده شده است از فروشگاه های معتبر کشور اقدام نمایند.

وی در خصوص تغییر نام آلبوم از "قمار باز" به "بی نام" تصریح کرد: این تغییر نام خواسته اداره ارشاد بود و آنها از ما خواستند که نام آلبوم را تغییر دهیم که آقای چاووشی از این اتفاق ناراحت شدند و اعلام داشتند که هیچ اسمی را برای کار انتخاب نکنیم و کار را با همین عنوان‌"بی نام" منتشر کنیم و به نشانه اعتراض پوستر کار را نیز بسیار ساده منتشر کردند.

حسین خانی در ادامه با تاکید بر خرید مردم از فروشگاه های معتبر کشور و درگاه های قانونی جهت خرید آلبوم "بی نام" عنوان کرد‌: وقتی ما به مخاطب احترام می گذاریم و برای کیفیت بهتر این همه تلاش شد تا این اثر با بهترین کیفیت ممکن منتشر شود اما با این کار نه هنرمند نه تهیه کننده به حق و حقوق خود می رسند و در واقع خستگی در تن ما باقی می ماند.

صدرالدین حسین خانی در ادامه پیرامون هزینه های تولید این آلبوم اظهار کرد: چیزی نزدیک به میلیون هزینه صرف تولید این اثر شده است و علاوه بر هزینه های مادی خیلی هزینه های معنوی از دوندگی ها برای دریافت مجوز و بی خوابی ها در طول  سال برای تولید این اثر کشیده شده است.

مدیر شرکت ایران گام در خصوص وضعیت فروش این آلبوم اظهار کرد:‌ متاسفانه پس از انتشار نسخه غیرقانونی این آلبوم در فضای مجازی خیلی از مخاطبین که این اثر را پیش فروش کرده بودند پس از اطلاع از انتشار غیرقانونی این آلبوم از خرید خود پشیمان شدند و تقاضای دریافت وجه خود از درگاه های خرید و اداره پست داشتند.

وی در همین راستا افزود: البته ناگفته نماند باید از خیلی از مخاطبین که حتی پس از انتشار این آلبوم به خرید قانونی این اثر اقدام و از هنرمند محبوب خود حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و اشاره کنم که بیشتر خریداران تا به امروز نسخه های خریداری شده را توسط اداره پست دریافت کرده اند و مابقی نیز درپایان وقت امشب یا نهایتا فردا بسته های خود را دریافت خواهند کرد.

"بی‌نام"، با نام قبلی "قمارباز" دهمین آلبوم استودیویی محسن چاوشی که شامل ۱۱ قطعه با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی محسن چاوشی و اشعاری برگرفته از مولانا، سعدی، وحشی بافقی و فصیح الزمان شیرازی است

 

محسن چاوشی صدرالدین حسین‌خانی آلبوم قمارباز ایران گام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین