کد خبر: 44402 A

توضیح ستاره موسیقی درباره مشکل افسردگی‎‌اش

توضیح ستاره موسیقی درباره مشکل افسردگی‎‌اش

کیتی پری، خواننده مشهور آمریکایی جزئیات مشکلات حاد خود در طی دوره سخت افسردگی‌اش را فاش کرد.

ایران آرت: کیتی پری خواننده سرشناس که طرفدارانی پرشمار در سراسر جهان دارد، اخیرا در گفتگو با  نشریه "وگ" به مشکلات روانی و افسردگی شدید خود در بازه زمانی سالهای 2017 تا 2018 پرداخت.

به گزارش انتخاب، وقتی صحبت از مسائل بهداشتی می شود ، کیتی پری همیشه یک کتاب باز و گسترده برای مخاطبان دارد. او حتی یک بار، یک جلسه درمانی را به صورت زنده پخش کرد یا در مورد پاکسازی کبد خود اطلاع رسانی کرد.

اکنون کیتی پری جزئیات مشکلات حاد و اخیر سلامت روان خود را در طی دوره سخت افسردگی به اشتراک می‌گذارد. پری در مصاحبه ای با وگ هند، توضیح داد که سلامت روان او در سال های 2017 و 2018 ضربه بزرگی خورده بود. او گفت:"من تا حدی افسرده شدم که حتی نمی خواستم از رختخواب بیرون بروم. البته این اتفاقات در گذشته رخ داده است و من اکنون توانسته ام آن مشکلات را برطرف کنم ، اما مشکلات روانی، این بار باعث شد خودم را مجبور کنم به یک سفر بزرگ برای تغییر شرایط روانی خود بروم."

کیتی پری پیش از این نیز گفته بود که با اعتیاد مبارزه کرده و در مقاطع مختلف زندگی خود دارای افکار خودکشی بوده است. اکنون او در طی مصاحبه خود با وگ هند به شکل مشخص و واضح به مشکلات روانی خود پرداخته است. البته روابط پری با اورلاندو بلوم نیز به او کمک کرده است که در زمینه درمان مشکلات روانی خود ثابت قدم بماند. وی به این رسانه گفت: "من یک شریک زندگی ایده آل دارم که همواره برای رسیدن من به آرامش و تعادل کمک می کند."

این خواننده همچنین روشهایی مثل مراقبه را به عنوان روشی که زندگی او را "تغییر داده" است عنوان کرد. شاید بسیاری از ستاره ها در سراسر جهان با مشکلاتی جدی رو به رو باشند، اما کیتی پری یکی از معدود افرادی است که این موضوع را رسما اعلام کرده است.

 

موسیقی پاپ خواننده کیتی پری خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین