کد خبر: 44661 A

دختر مستعد هیپ هاپ درگذشت

دختر مستعد هیپ هاپ درگذشت

لکسی الجای، خواننده جوان موسیقی هیپ هاپ که دو آلبوم منتشر کرده بود از دنیا رفت.

ایران آرت: استعداد جوان و ستاره آینده موسیقی هیپ هاپ درگذشت. به گزارش نیویورک پست،  الکسیس الیجای لینچ معروف به لکسی الجای در آغاز سال جدید در سن 21 سالگی درگذشت. علت مرگ هنوز اعلام نشده است. با تایید این خبر از سوی خانواده رپر جوان در شبکه های اجتماعی، دوستان، بستگان، و همچنین ستارگان دنیای موسیقی پیام های تسلیتی منتشر کردند.

دخترعموی لکسی نوشت: خیلی زود بود! کلمات قادر به توصیف نیستند. دخترعموی زیبا و پراستعدادم هرگز فراموش نخواهی شد، در آرامش باشی.

الیجای در شروع مسیر حرفه ای رو به شکوفایی خود دو آلبوم به نام های(2015)  Joseph’s Coat و Growing Pains (2017) منتشر کرده بود. او کار خود را با ریمیکس آهنگ های معروف رپرهایی مانند دریک و ناس شروع کرد و به شهرت رسید.

به گزارش ایران جوان، کلانی که در آهنگ حسادت خود از الیجای کمک گرفته بود، در واکنش به این خبر غم انگیز، دلشکستگی و شوک زدگی خود را به خاطر از دست دادن دوست و همکارش ابراز داشت و نوشت: بدترین و غمبار ترین حالتی که می توان یک سال نو را شروع کرد!

خواننده 24 ساله و کاندید جایزه گِرَمی، با انتشار عکس لکسی در توییتر و اینستاگرام خود نوشت: مدام تایپ می کنم و پاک می کنم. خودت می دانی که چقدر برایم ارزشمند بودی! همه می دانند! تو خاص بودی و با تلاش های زیادی که کردی، چیزی نمانده بود به همه هدف هایت برسی. دلم برایت خیلی تنگ می شود. 

کلانی سپس از همه طرفداران الیجای خواست برای بزرگداشت او موسیقی و آثار او را منتشر کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

رپر ویل یکی دیگر از کسانی بود که در واکنش به این خبر نوشت: خدای من لکسی… او یک ملکه بود، استعدادی فوق العاده داشت و من قلبا می دانستم موفقیت های بزرگی در انتظار اوست.

یکی از همکارانش در آلبوم دومش نیز برایش نوشت: گریه امانم نمی دهد. هفته پیش با هم صحبت کردیم و حالت خوب بود! هنوز کارهای نکرده زیادی داشتیم! همیشه با دیدن استعداد و موفقیتت، احساس غرور می کردم.

 

موسیقی پاپ خواننده زن هیپ هاپ الکسیس الیجای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین