کد خبر: 45344 A

ببینید: مدگردی با ملکه موسیقی عرب/ نانسی عجرم چگونه می‌پوشد؟

ببینید: مدگردی با ملکه موسیقی عرب/ نانسی عجرم چگونه می‌پوشد؟

او علاوه‌بر شهرتی که در زمینه خوانندگی دارد همواره به دلیل پوشش‌های متنوع و خاصش در کنسرت‌ها و مراسم‌های رسمی نیز زبان‌زد بوده است.

ایران آرت: نانسی عجرم خواننده مشهور موسیقی پاپ اهل لبنان، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین خوانندگان جهان عرب است. او از ۸ سالگی وارد دنیای موسیقی شد و با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد.

به گزارش ایران‌آرت، نانسی عجرم دو بار در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ از سوی مجله عربی زهرة الخلیج که در امارات متحده عربی چاپ می‌شود به عنوان بهترین خواننده عرب سال برگزیده شد و در سال ۲۰۰۵ مجله نیوزویک او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های جهان عرب انتخاب کرد.

این خواننده علاوه‌بر آهنگ‌های محبوب پرشماری که اجرا کرده، همواره به دلیل پوشش‌های متنوع و خاصش در کنسرت‌ها و مراسم‌های رسمی نیز زبان‌زد بوده است.

2

مجله مدونایت درباره استایل این خواننده نوشته است: نانسی عجرم به لباس‌های غیر قرینه علاقه خاصی دارد و این لباس‌ها در بسیاری از استایل‌های او دیده می‌شود. همچنین آستین بلند و یقه هفت هم از مدل‌های محبوب و مورد علاقه نانسی هستند.

3

‍با وجود اصالت لبنانی و علاقه مردم این کشور به لباس‌های پر کار و سنگدوزی شده، در بسیاری از استایل‌های نانسی عجرم سادگی و پیروی از ترندهای روز دنیا دیده می‌شود.

5

4

این علاقه به سادگی در مدل موهای ساده همیشگی نانسی نیز نمود پیدا کرده است.

7

در میک‌آپ نانسی اجرم اغلب چشم‌هایش با سایه‌های تیره آرایش می‌شود و برای رژ لب به رنگ‌های طبیعی و نود علاقه دارد.

1

رنگ‌های مشکی، قرمز و تنالیته رنگ آبی از رنگ‌های پر تکرار در استایل‌های رسمی این خواننده مشهور است.

9

‍همچنین او به خوبی رنگ‌های مشکی، قرمز و نود را به عنوان رنگ لاک با استایل‌هاش هماهنگ می‌کند.

10

استایل نانسی عجرم مدگردی
نظرات خوانندگان
  • Naziii
    پاسخ

    I love you nancyyyyyyy❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین