کد خبر: 45652 A

ممنوع الکاری مهدی یراحی بدون حکم مکتوب/توضیحات مدیرکل دفتر موسیقی

ممنوع الکاری مهدی یراحی بدون حکم مکتوب/توضیحات مدیرکل دفتر موسیقی

رسانه تلویزیون نوشته است مدیرکل دفتر موسیقی می گوید موضوع ممنوع‌الفعالیت شدن مهدی یراحی در وزارت ارشاد و خارج از وزارت ارشاد در دست بررسی است.

ایران آرت، مهدی یراحی نزدیک به دو سال است که رویه ای متفاوت را در حوزه موسیقی پیش گرفته است. او حالا پس از مشهور شدن در عرصه موسیقی اظهار نظرهای سیاسی می‌کند! این خواننده پاپ در این مدت بارها تا مرز ممنوع الکاری پیش رفته؛ اما با تعهداتی که داده مجدد به فعالیتش ادامه داده است.

یراحی به تازگی در اجراهای استانی خود اعلام کرد که می خواهد از همه نهادها انتقاد کند و نباید محدودیتی سر راه او باشد. ویدئوی این صحبت های یراحی از طریق رسانه هایی چون  بی بی سی منتشر شد.

پس از چند هفته یراحی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت را از او گرفته است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد اله یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در این خصوص بیان کرد: اظهار نظرهای این خواننده در یکی دو اجرای شهرستان باعت ایجاد حاشیه هایی شده است. آقای یراحی انتقادهایی را نسبت به برخی نهادها مطرح کرده است. این نهادها در واکنش به نحوه اجرا و صحبت هایی که از طرف مهدی یراحی مطرح شده با دفتر موسیقی ارشاد ارتباط گرفتند. موضوع در وزارت ارشاد و خارج از دفتر موسیقی در دست بررسی است.

کنسرت مهدی یراحی در برج میلاد

اله یاری درباره ممنوع الکار شدن یراحی اظهار کرد: هنوز به صورت مکتوب حکمی مبنی بر ممنوع الکار شدن مهدی یراحی به دست ما نرسیده است. موضوع ممنوع الکاری آقای یراحی را خودشان از طریق اینستاگرام اعلام کردند. چیزی با عنوان ممنوع الکاری به ایشان ابلاغ نشده است. ظاهراً از این خواننده درخواست شده است تا پایان بررسی های لازم، فعالیتی در زمینه موسیقی انجام ندهند.

رسانه تلویزیون افزوده است اله یاری پیش از این جلسات متعدد و طولانی را با مهدی یراحی برگزار کرده و این خواننده متعهد شده بود پایبند قواعد موجود در وزارت ارشاد باشد. همچنین ما برای بررسی دقیق تر ماجرا با مهدی یراحی تماس گرفتیم اما وی حاضر به گفت‌وگوی رسانه ای نشد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدی یراحی محمد الهیاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین