کد خبر: 45807 A

ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟

ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟

دلیل لغو برخی کنسرت‌ها در استان بوشهر، همزمانی با بعضی حوادث، رویدادها، مراسمات یا مناسبات مانند انتخابات اعلام شد.

ایران آرت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر درباره اجرای گروه لیان در بوشهر اظهار کرد: اگر قصد داشتیم به این گروه مجوز ندهیم قاعدتا برای استعلام به اماکن نامه ارسال نمیشد. این درخواست در حال طی کردن روند قانونی خود است ولی در تاریخ درخواستی موسسه امکان صدور مجوز وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، فاطمه کرم پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر  برای دومین بار در استان بوشهر با حضور گروه های موسیقی از جمله زریاب، شیلو، هیرون، نوای دشتی، یا، شالو، راشن، کوگانا، شبدیز  که در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر اجرای برنامه خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به آمار کنسرت های برگزار شده در سطح استان بوشهر در شش ماهه دوم سال ۹۸ گفت: تعداد ۴۶ مجوز در نیمه دوم سال ۹۸ که ۲۱ موسیقی پاپ، ۵ موسیقی سنتی، و ۱۸ موسیقی محلی که جمع کل دفعات اجرا شامل ۱۴۲ اجرا بوده است؛ همچنین مجوز کنسرت های اسفندماه صادر شده و یا در دست اقدام است.

وی ادامه داد: برخی کنسرت ها نیز به دلایل مختلف لغو و یا به دلیل همزمانی با بعضی از حوادث، رویدادها، مراسمات و یا مناسبات مانند انتخابات به زمان دیگری موکول شد.

فاطمه کرمپور در خصوص اجرای گروه لیان در بوشهر اظهار کرد: برای اجرای گروه لیان در بوشهر از طریق موسسه نارنجی درخواست داده شد و آن هم به همین دلایل به تعویق افتاده شد. اگر قصد داشتیم به این گروه مجوز ندهیم قاعدتا برای استعلام به اماکن نامه ارسال نمیشد و این درخواست در حال طی کردن روند قانونی خود است ولی در تاریخ درخواستی موسسه امکان صدور مجوز وجود نداشت.

 

محسن شریفیان گروه لیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین