کد خبر: 45834 A

اعتراض نرگس جاجرمی به محمد حسین مهدویان/ "نرو بمان" دختران نوجوان بدون اجازه در درخت گردو

اعتراض نرگس جاجرمی به محمد حسین مهدویان/ "نرو بمان" دختران نوجوان بدون اجازه در درخت گردو

نرگس جاجرمی نوشته است محمدحسین مهدویان ویدئوی اجرای او و دوستانش را بدون کسب اجازه در فیلم "درخت گردو" بازسازی کرده است.

ایران آرت: نرگس جاجرمی، نوازنده ۱۸ ساله ایرانی است که از پنج سالگی روی به موسیقی آورد و بعد از تمام شدن دوره دبستان وارد هنرستان موسیقی دختران تهران شد و به‌عنوان هنرجوی پیانو درس خواند. او فلوت را به‌عنوان ساز دوم پیش برده و نوازندگی آکاردئون نیز در زمره مهارت های اوست؛ نرگس جاجرمی مدت‌ها در خیابان‌های ایران موسیقی می‌نواخت و اکنون نیز در کالیفرنیا به اجرای موسیقی خیابانی می‌پردازد و در کنار آن به بچه‌ها نیز موسیقی آموزش می‌دهد.

به گزارش ایران‌آرت، این نوازنده جوان اخیراً در صفحه اینستاگرام خود ویدئوهایی را منتشر کرده مبنی بر اینکه محمدحسین مهدویان، کارگردان فیلم‌های "لاتاری" و "ماجرای نیمروز" در فیلم جدیدش با نام "درخت گردو" که هم اکنون در جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود، اجرای او و دوستانش از قطعه "نرو بمان" گروه پالت را بدون این‌که از آنها کسب اجازه کند بازسازی کرده است.

جاجرمی ویدئویی از فیلم "درخت گردو" را منتشر کرده و نوشته است:

"فکر می‌کنم باید عذرخواهی کنم که از بازسازیِ درجه یکِ فیلم ما و اجازه نگرفتنتون از اصل ماجرا ناراحت شدم/شدیم.

امیدوارم بی‌ادبی نباشه ولی راستش شال اون فردی که جایگزین و شِبهِ منه، یکمی کج بسته شده.

خیلی ببخشید. ولی راستش دوربین سلفی روی پیانو میشینه نه به دست کسی و معلق در هوا.

واقعا شرمنده‌ام ولی حقیقتا “دود و سیگار” نیست. “دودِ سیگار” درسته.

من کی باشم که اصلا حرفی بزنم ولی راستش پیانو یکمی فالشه.

و خب در نهایت اگر بخوام یکمی پررو باشم و بی‌ادبی کنم باید بگم که جای خالیِ عباراتِ “بارِ دیگر”، “بچه ها نگام کنین” و صد البته “بابا خفه شو” به شدت حس میشه."

666

جاجرمی در ادامه نوشته است: نرو بمان که اصلش برای پالت باشه رو ما سه سال پیش به اصرار من و به مناسبت خدافظی و مهاجرتم با بچه ها بدون برنامه‌ریزی و کاملا دلی خوندیم و پخش کردم و چرخید دست به دست.

آقای درختِ گردوی عزیز:)

اول فقط تعریف این اتفاق و شنیدم و گذشتم و بهتون پیام دادم و گله کردم چرا اجازه نگرفتین، نادیده گرفته شدم و گفتم عب نداره.

بعد فیلمشو دیدم و یکم حرص خوردم و غر زدم و گذشتم گفتم عب نداره.

ولی اونجایی که فهمیدم *بعد از اکران*، از پالت اجازه گرفتین و از سر مهربونیشون گفتن باید از ما اجازه بگیرین و جوابِ شما “نه اونکه حله” بوده، نتونستم سکوت کنم و بگذرم.

بخش‌هایی از فیلم "درخت گردو" محمدحسین مهدویان

این موزیسین در ادامه نوشته: "عاقای درخت گردوی عزیز. میدونم پیامم رو دیده ولی نادیده گرفتین که بعدتر با پاسخِ “ما از پالت اجازه گرفتیم” جلوی اعتراض و غرامونو بگیرین.

ولی یادتون نره که من و ما و همین بچه هایی که شباهتِ بصریشون با ما مو نمیزنه، فرزندانِ نسل خودتونیم:) راه های دور زدن رو ازتون به ارث بردیم و استفاده نمیکنیم.

.

البته پیش پیش قبل از متهم شدن به کپی کردنِ فیلمتون سه سال قبل از ساخته شدن عذر میخوام.

عاقای درختِ گردوی عزیز..."

ویدئوی اجرای نرگس جاجرمی و دوستانش

 

جشنواره فیلم فجر محمدحسین مهدویان گروه پالت درخت گردو نرگس جاجرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین