کد خبر: 45889 A

واکنش عجیب اسکورسیزی به اجرای امینم/ عکس

واکنش عجیب اسکورسیزی به اجرای امینم/ عکس

اسکورسیزی که به نظر ارتباط چندانی با موسیقی رپ برقرار نمی‌کند، از حضور امینم در مراسم اسکار راضی نبود و با اخم جالبی به تماشای اجرای او نشست.

ایران آرت: در بخشی از مراسم اسکار امینم خواننده مشهور رپ روی صحنه آمد و قطعه‌ موسیقی مشهور فیلم "۸ مایل" را اجرا کرد و همه را به وجد آورد. ۱۸ سال از زمان ساخته شدن فیلم موزیکال "۸ مایل" می‌گذرد. امینیم سالی که برای "۸ مایل" نامزد و برنده‌ اسکار شد به مراسم نیامده بود.

اجرای امینم واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. اولین واکنش جالب به اجرای امینم در مراسم اسکار ۲۰۲۰ به چهره جالب مارتین اسکورسیزی برمی‌گشت. او که به نظر ارتباط چندانی با موسیقی رپ برقرار نمی‌کند، از حضور امینم در این مراسم راضی نبود و با اخم جالبی به تماشای این آهنگ نشست.

در حال حاضر واکنش اسکورسیزی به این اجرا به صورت گسترده‌ای در سطح اینترنت خبرساز شده است.

EQYZTZ8VUAc3D9v

به گزارش ویجیاتو، نکته دیگر در رابطه به اجرای امینم به تعجب ادینا منزل خواننده آهنگ مشهور Let it Go و بیلی آیلیش ستاره این روزهای دنیای موسیقی برمی‌گشت. آن‌طور که مشخص بود، ظاهرا آن‌ها از حضور امینم در مراسم کاملا غافل‌گیر شده بودند. البته حضور این بازیگر در اسکار چندان عجیب نیست زیرا او آهنگ Lose Yourself را اجرا کرد که پیش از این موفق به دریافت جایزه بهترین آهنگ سال برای فیلم Eight Mile شده بود.

بعضی از هنرمندان هم در توییتر به حضور امینم اعتراض کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند در حالی که اسکار بعضی از بخش‌ها را حذف کرده و شاهد حضور هیچ مجر هم نیستیم، عجیب است که برگزارکنندگان تصمیم به استفاده از امینم در این برنامه گرفته‌اند. بعضی‌ها هم اعتقاد داشتند که اجرای او در اسکار ۲۰۲۰ هیجان کافی نداشت و "خدای رپ" نتوانست آن‌طور که باید و شاید هیجان را به استیج اسکار ۲۰۲۰ بیاورد.

البته برخی از سلبریتی‌ها هم با اجرای امینم حسابی هیجان زده شده بودند و با اجرای زنده این خواننده محبوب همراهی می‌کردند.

گفتنی است، بیلی ایلیش خواننده هجده سال که دو هفته پیش جوایز گرمی را درو کرد نیز در مراسم اسکار به اجرای موسیقی پرداخت.

 

مارتین اسکورسیزی اسکار امینم
نظرات خوانندگان
  • ۰۰۰۰
    پاسخ

    خله خره اسکله خب حالی لش نمی شه دیگه چه کنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین