کد خبر: 45936 A

رقابت بنیامین بهادری با خوانندگان دهه دهفتادی

رقابت بنیامین بهادری با خوانندگان دهه دهفتادی

باید دید آیا این خواننده دهه شصتی می‌تواند در برابر موج پرجمعیت و پرچهره خواننده‌های اوج گرفته در دهه 90، به بنیامین روزهای اوج خود تبدیل شود؟

ایران آرت: بنیامین بهادری خواننده روی بورس نیمه دوم دهه 80 بود. از آن دست خواننده‌هایی که با چند آهنگ پاپ کولاک می‌کنند و صدای مشترک خودروی جوان‌ها می‌شوند. ترانه و نوع تنظیم متفاوت او که هیجان زیادی را هم به همراه داشت، باعث شد بنیامین در میان پدیده‌های موسیقی پاپ آن دوره قرار بگیرد؛ هرچند که صدا و اجرای متوسطی داشته باشد. فعالیت‌ هنری او در طول این سال‌ها، با فراز‌و‌نشیب‌های بسیاری همراه بوده است؛ به طوری که تاریخ انتشار آخرین آلبوم او به چهار سال پیش برمی‌گردد.

البته نمی‌توان از اتفاقاتی که در این فاصله در زندگی شخصی این خواننده افتاد و به احتمال زیاد در فعالیت‌های هنری وی تاثیرگذار بود، چشم پوشید. به هر حال کنسرت‌های پیش روی او نشان می‌دهد که بازگشتش به صحنه اجرا، جدی است؛ هرچند در این فاصله، قطعه‌های جدید انگشت‌شماری منتشر کرده باشد.

تور ایرانگردی در پیش است؟!

به گزارش خراسان، بنیامین بهادری در صفحه شخصی خود تنها از کنسرت 30 بهمن در اصفهان و سالن سیتی سنتر این شهر خبر داده است. اما با چرخی در سایت‌های فروش بلیت کنسرت، می‌توان متوجه شد که او پنج روز پیش از این کنسرت، قرار است در تالار شهر جزیره کیش و 18 اسفند در کرج روی صحنه برود. آذر ماه امسال او قطعه "راحت" را منتشر کرد و در حالی که سال گذشته در اردبیل روی صحنه رفته بود، اعلام شد سکوت بنیامین پس از سه سال شکست.

به هر حال کنسرت او، در حالی برگزار شد که طی این سال‌ها، چند قطعه پراکنده و البته پرحاشیه مانند "کبیر" را منتشر کرده بود. حال بهادری کنسرت‌های دیگری در پیش دارد. وضعیت فروش بلیت‌های او در اصفهان که بین 50 تا 100 هزار تومان متغیر است، بد نیست و تقریبا بیشتر صندلی‌ها تا لحظه نگارش این مطلب فروخته شده است. در جزیره کیش هنوز تعداد قابل توجهی صندلی خالی وجود دارد و  بازه قیمت بلیت بسیار متفاوت و از 150 تا 300 هزار تومان تعیین شده است.

بنیامین بهادری در طول این سال‌ها، بازیگری در فیلم سینمایی "سلام بمبئی" را نیز تجربه کرد، صحبت از تولید یک برنامه خانوادگی با حضور او شد و حتی قرار بود در ویژه برنامه ماه رمضان شبکه 3، یعنی "ماه عسل" ، اجرا را نیز تجربه کند؛ اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. حال باید دید این خواننده دهه شصتی، می‌تواند در برابر موج پرجمعیت و پرچهره خواننده‌های اوج گرفته در دهه 90، به بنیامین روزهای اوج خود تبدیل شود یا خیر؟ سوالی که پاسخ آن بعد از اجراهای او طی روزهای آینده و فعالیت‌های هنری جدیدش مشخص خواهد شد.

 

بنیامین بهادری بنیامین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین