حجم ویدئو: 11.31M | زمان ویدئو: 00:00:39

ایران آرت: التون جان یکشنبه شب (۱۶ فوریه) پس از آن که دیگر نتوانست به خواندن ادامه دهد، با گریه صحنه را ترک کرد. در جریان این کنسرت که در ورزشگاه مونت اسمارت در شهر آکلند در نیوزیلند برگزار می‌شد، التون جان در میانه برنامه مجبور شد اجرای خود را متوقف کند.

سر التون جان به حضار گفت: "متاسفم، خیلی خیلی متاسفم، ولی صدایم خاموش شد." بعد از آن و به‌رغم تشویق حضار، این ابرستاره ۷۲ ساله زیر گریه زد و کمی بعد همکارانش آمدند و کمکش کردند تا از صحنه خارج شود.

ایندیپندنت گزارش داد، در آغاز برنامه، سر التون جان خبر داده بود که اخیرا به بیماری "سینه‌پهلو" مبتلا شده است که بیماری عفونی در مجرای تنفسی است. بعدتر، این خواننده در اینستاگرام به هواداران خود گفت که به خاطر آن وضعیت "عمیقا ناراحت" شده است.

او نوشت: "می‌خواهم از تمام کسانی که امشب در برنامه آکلند شرکت کردند، تشکر کنم. من کمی پیش‌تر همین امروز به بیماری سینه‌پهلو مبتلا شدم ولی مصمم بودم که بهترین اجرای در حد توانم را برای شما برگزار کنم. موسیقی نواختم و از صمیم قلب خواندم، تا جایی که دیگر صدایم نمی‌کشید. خیلی ناامید شدم و عمیقا ناراحت و متاسف هستم. تمام تلاش خودم را کردم. تشکر از شما به خاطر حمایت بی‌نظیر و عشقی که در طول برنامه امشب به من نشان دادید. تا ابد قدردان شما خواهم بود. عشق. التون."
 

کد خبر: 46162 |

اشک‌های خواننده معروف و نیمه تمام ماندن کنسرت/ فیلم

التون جان در میانه کنسرت و در حالی که قادر به خواندن و نواختن نبود مجبور شد اجرای خود را متوقف کند.

ارسال نظر