کد خبر: 46452 A

خبر امیدوارکننده درباره بیماری استاد شجریان

خبر امیدوارکننده درباره بیماری استاد شجریان

با اعلام هیئت مدیره بیمارستان جم، وضعیت تنفس استاد محمدرضا شجریان به حالت عادی بازگشته است.

ایران آرت: هیئت مدیره بیمارستان "جم" درباره وضعیت فعلی محمدرضا شجریان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در اطلاعیه شماره چهار بیمارستان "جم" آمده است: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند،‌ شرایط بالینی ایشان درحال حاضر پایدار بوده و باتوجه به بهتر شدن شرایط ریوی و قلبی، فعلا از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) جدا شده و تنفس خود به خودی داشته و فقط توسط ماسک اکسیژن دریافت می‌نمایند ولی جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشد.

محمدرضا شجریان، خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که سالهاست درگیر بیماری است، طی روزهای گذشته به دلیل وخامت حالش در بیمارستان "جم" بستری شده بود که این اتفاق دوست‌داران و هواداران او را نگران کرد.

مهرداد بهلولی پزشک معالج محمد رضا شجریان پیشتر درباره بیماری شجریان گفته بود: استاد شجریان مدت‌ها است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و آخرین بار ۴ سال قبل در خارج از کشور رادیو تراپی شدند که این بیماری فعلی عوارض آن است.

وی درباره علت بستری شدن استاد شجریان چنین توضیح داده بود: مدتی است که تحت مراقبت‌های تیم پزشکی بیمارستان جم هستند با وجود اینکه بار‌ها بستری شدند، اما این بار شرایطشان نامناسب‌ بود که خوشبختانه نسبت به زمان بستری شدنشان روند درمانی مثبت بوده و در شرایط خوبی قرار دارند.

در روزهای اخیر گذشته اخباری مبنی بر درگذشت استاد شجریان منتشر شد که این اخبار چند بار تکذیب شد و در نهایت همایون شجریان به مقابل بیمارستان جم رفت و در حضور هواداران استاد، درباره وضعیت جسمی خسرو آواز ایران توضیح داد. 

 

محمدرضا شجریان شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین