کد خبر: 46726 A

دلخوری جنیفر لوپز از اسکار/ من را ناامید کردند

دلخوری جنیفر لوپز از اسکار/ من را ناامید کردند

جنیفر لوپز امیدوار بود برای اولین بار نامزد جایزه اسکار شود و در حالی‌که منتقدان شانس زیادی برای او قائل بودند، چنین اتفاقی رخ نداد.

ایران آرت: جنیفر لوپز هنوز از اینکه برای بازی در فیلم "شیادان" نامزد اسکار نشده غمگین است. او شنبه شب در مصاحبه با "اپرا وینفری" برای اولین بار از زمان اعلام نامزدها در ماه ژانویه در مورد بی‌توجهی آکادمی صحبت کرد و گفت او هم مانند بسیاری دیگر از بازیگران از دریافت نکردن نامزدی ناامید شده است.

لوپز می‌گوید: "غمگین بودم. کمی غمگین بودم از اینکه تلاش زیادی برای موفقیت فیلم صورت گرفت. بسیاری دیگر از جشنواره‌ها به من توجه کردند – بیش از هر زمان دیگری در دوران بازیگری‌ام – و بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که من نامزد اسکار شوم و فکر می‌کردند اگر این اتفاق‌ روی ندهد دیوانگی است. وقتی مقالات را می‌خواندم فکر می‌کردم خدای من آیا ممکن است؟ اما بعد این اتفاق نیفتاد و مرا کمی ناامید کرد."

به گزارش ۳۰نما، بازی لوپز در نقش رومانا در فیلم درام "لورین اسکافاریا" تحسین منتقدین و مخاطبین را در پی داشت و پس از آنکه در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شد نامزدی گلدن گلوب و انتخاب منتقدین را کسب کرد.

jennifer-lopez-oprah-winfrey-1024x683

لوپز به وینفری می‌گوید: "بیشتر اعضای تیمم سال‌هاست که در کنار من هستند – ۲۰ تا ۲۵ سال – و فکر می‌کنم امید زیادی به این فیلم داشتند. احساس کردم که همه‌ی آن‌ها را ناامید کرده‌ام." وینفری پاسخ می‌دهد: "اما نکردی!" لوپز ادامه می‌دهد: "می‌دانم، اما چنین احساسی داشتم."

او سپس به حواشی اجرای مسابقات سوپر بول به همراه شکیرا می‌پردازد: "به نظرم آنچه که در سوپر بول و در طول سال گذشته اتفاق افتاد… برگزاری یک تور موسیقی که تمام بلیت‌هایش به فروش رفت، نامزدی در تمامی این مراسم اهدای جوایز، و سپس نامزد نشدن در مراسم آکادمی، باعث شد با خود فکر کنم: "چرا این کار را می‌کنی؟ برای چه این همه غمگینی؟" و سپس متوجه شدم که تنها تصدیق مردم را لازم داری. فقط باید مردم بگویند که کارت را درست انجام داده‌ای"

لوپز در ادامه می‌گوید: "به نامزدی اسکار نیازی ندارم. موقعیت من این است، حالم خوب است و همین کافی‌ست. برای اینکه حالم خوب باشد به این جایزه نیازی ندارم."

 

اسکار جنیفر لوپز اسکار 2020 شیادان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین