کد خبر: 46875 A

آلبوم فریدون آسرایی در راه است/ لغو کنسرت اسفندماه و خانه نشینی

آلبوم فریدون آسرایی در راه است/ لغو کنسرت اسفندماه و خانه نشینی

فریدون آسرایی، از انتشار آلبوم خود در نوروز 99 خبر داد.

ایران آرت، فریدون آسرایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر زندگی و فعالیت هنری اش گفت: به خاطر اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در کشور افتاده بود طی چند ماه گذشته کنسرتی نداشتم و این اتفاقات در ادامه با شیوع ویروس کرونا همراه بود و همین دلیل کنسرت ماه اسفند من لغو شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو هفته ای است در کرج و در باغ شخصی ‌ام هستم وبه همین دلیل از فضای استودیویی و موسیقی خارج هستم و نمی دانم آیا اهالی موسیقی فعالیت های روزانه خود را ادامه می دهند یا خیر.

به گزارش پانا، این خوانند موسیقی پاپ در بخش دیگر از سخنان خود یاد آور شد: متاسفانه ما در ابتدا موضوع ویروس کرونا را جدی نگرفتیم اما امروز همه ما بسیج شده ایم که در زندگی شخصی و اجتماعی ما تاثیر منفی نداشته باشد.

وی ادامه داد: محققان و پزشکان درباره این ویروس می گویند از هر صد نفر که کرونا میگیرند 80 نفرشان حتی متوجه این موضوع نیستند و این احتمال است خود ما کرونا داشته باشیم و متوجه آن نباشیم. ما باید بدانیم که چگونه این ویروس را در سطح جامعه پخش نکنیم.

وی درباره نقش هنرمندان درباره آگاهی با جامعه درباره چگونگی برخورد با ویروس کرونا اظهار کرد: در بحث اطلاع رسانی تنها مرجعی که می توان به آن اعتماد کرد وزارت بهداشت و پزشکان هستند و نباید هر شخص هر آنچه فکر می کند درباره کرونا بگوید زیرا احتمال دارد این سخنان اشتباه باشد و یا با صحبت های آنها در جامعه استرس و نگرانی به وجود آید.

فریدون آسرایی در پایان سخنان خود درباره آلبوم جدیدش نیز گفت: این آلبوم از 8 تراک تشکیل شده است که تصور من بر این است که مورد وثوق مخاطبان موسیقی قرار می گیرد اما همچنان برای این آلبوم نامی را مشخص نشده است .

آسرایی یادآور شد: قرار بود که این آلبوم همزمان با ایام نوروز منتشر شود که شیوع ویروس کرونا باعث شد که انتشار آن به تعویق بیفتد.

 

کنسرت فریدون آسرایی کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین