کد خبر: 47208 A

هدیه نوروز "رستاک" برای مردم ایران

هدیه نوروز "رستاک" برای مردم ایران

گروه موسیقی "رستاک"به تازگی اثری جدید با نام "فاطلو" را منتشر کرده و آن را به عنوان هدیه نوروزی ارائه کرده است.

ایران آرت، گروه موسیقی "رستاک" با انتشار ترانه "فاطلو" هدیه نوروزی خود را به مردم ایران تقدیم کرده است.

"فاطلو" که براساس یک ملودی عاشقانه شاد و زیبای کرمانی به همین نام بازآفرینی شده مربوط به موسیقیِ شهریِ کرمان است. این قطعه اولین اثر از مجموعه‌ی جدید گروه "رستاک" خواهد بود که قرار است با ساختاری شبیه به آلبوم "همه اقوام من" به موسیقی مناطق ایران بپردازد.

"رستاک" که تاکنون آثار گوناگونی را برای ایام نوروز تولید کرده است. از آن جمله آلبوم‌های تصویری "سرنای نوروز"" و "بهار" است، که به ترتیب در سالهای ۹۲ و ۹۷ انتشار یافتند و این روزها در اغلب خانه‌های مردم ایران نوای موسیقی گروه "رستاک" به گوش می‌رسد. با توجه به شرایط ویژه امسال، این گروه تصمیم گرفته است که یکی از آثار جدید خود را در اختیار علاقمندان قرار دهد. 

به گزارش ایلنا، گروه "رستاک" که در جدیدترین فعالیت خود با تولید آثاری جذاب و متفاوت، برگرفته از موسیقی کشورهای همسایه ایران، تحت عنوان پروژه "در خانه - بی‌مرز" توجه اهالی موسیقی را به خود جلب کرده است، به نظر می‌رسد با انتشار ترانه کرمانی"فاطلو" قصد دارد همزمان با تولید آثار فرامرزی، ساخت مجموعه "همه اقوام من ۲" را مبتنی بر موسیقی ایران آغاز کند.

به گفته روابط عمومی گروه رستاک، تک آهنگ "فاطلو" به پیشنهاد و با حمایت‌های گیتا هژبری از طرفدارانِ کرمانیِ گروه، تولید شده است. این قطعه از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ در سایت بیپ تونز قرار خواهد گرفت و علاقمندان می‌توانند برای حمایت از گروه رستاک این اثر را به صورت قانونی دانلود نمایند.

 

رستاک گروه رستاک ملودی کرمان فاطلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین