کد خبر: 47293 A

ماجرای ویدئوی پربازدید اشکان خطیبی/ نقش پررنگ دهه هشتادی‌ها

ماجرای ویدئوی پربازدید اشکان خطیبی/ نقش پررنگ دهه هشتادی‌ها

اشکان خطیبی، درباره موزیک ویدئویی که این روزها در فضای مجازی بسیار پربازدید شده، توضیح داد.

ایران آرت، روزنامه ایران نوشت: اشـکان خطیبی موزیک‌ویدئویی به‌نام «دستاتو بده من» در اینستاگرامش منتشر کرد. این ویدئو آن‌طور که خطیبی در اینستاگرامش نوشته کاری است از گروه «اشکان و دوستان» که اشکان خطیبی و سروین ضابطیان خواننده آن هستند. ضمن اینکه خطیبی ترانه آن را هم سروده است. تنظیم این اثر را امیر عظیمی برعهده داشته و پوریا تکاور هم کارگردان ویدئو بوده است. ویدئوی «دستاتو بده من» از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال مواجه شد و تا دیروز ظهر و پس از ۱۷ ساعت بیش از نیم میلیون بار در اینستاگرام دیده شد.

اشکان خطیبی بازیگر و کارگردان در این باره می‌گوید: «موزیک ویدئوی «دستاتو بده من» قرار نبود منتشر شود. می‌خواستیم این ترانه و ویدئوی آن را در پایان نمایش «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» منتشر کنیم که اجرای نمایش ما هم مانند سایر نمایش‌ها به‌دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد.

به همین دلیل همان‌طور که در اینستاگرامم نوشتم به این نتیجه رسیدم حالا که بیشتر از هر زمان دیگری به حال خوب نیاز داریم این ویدئو را به‌عنوان عیدی از طرف خودم و گروهی که در تهیه ویدئو با من همکاری کردند منتشر کنم تا شاید کمی به بهتر شدن حال مردم کمک کند.

کسانی که در این ویدئو کنار من حضور دارند همه متولد دهه ۸۰ و نوجوان هستند. یک گروه ۱۰۰ نفره که حدود ۲۰ نفر از آنها در این کار و در نمایش «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» حضور داشتند و این ویدئو را هم با همکاری آنها ضبط کردیم. آنچه در این روزهای قرنطینه و با شیوع بیماری کرونا اهمیت دارد این است که این بیماری فرصتی ایجاد کرده برای به دست آوردن انسانیت از دست رفته. قرنطینه و روزهایی که در خانه می‌گذرانیم مهم نیست. مهم تأثیری است که کرونا در جهان ایجاد کرده است.

قرنطینه را با برنامه‌های مختلف می‌توان گذراند. من این روزها ترجمه می‌کنم، می‌خوانم و می‌بینم. مشغول ترجمه نمایشنامه جدیدی هستم و از سوی دیگر شروع به بازخوانی رمان‌های قدیمی کرده‌ام. رمان «گوژپشت نوتردام» و «ابله» را دوباره خواندم و لذت بردم. ضمن اینکه مجموعه آثار استنلی کوبریک را هم تماشا می‌کنم و در کنار آن مشغول تماشای چند سریال هم هستم؛ سریال‌های «تو / You»، «عطر / Perfume» و «بچه / Baby». »

 

اشکان خطیبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین