کد خبر: 47525 A

کنسرت ویژه حامد همایون در روزهای کرونایی

کنسرت ویژه حامد همایون در روزهای کرونایی

در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اجرای موسیقی در سالن‌های کنسرت وجود ندارد، حامد همایون در فضای مجازی کنسرت آنپلاگد برگزار می‌کند.

ایران آرت: حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت ۱۹ روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه از زادگاهش شیراز به همراه تعدادی از نوازندگان جوان این شهر در فضای مجازی کنسرت "آنپلاگد" برگزار می کند. واژه "آنپلاگد" در موسیقی‌شناسی به شکلی از اجرای موسیقی گفته می‌شود که به‌وسیلهٔ سازهای آکوستیک نواخته شود. از مشخصات این نوع اجرا می توان به اجراهای متفاوت مبتنی بر بداهه نوازی و جایگزین کردن سازهای آکوستیک به جای گونهٔ الکتریکی‌شان اشاره کرد.

این کنسرت در تاریخ و زمان اعلام شده از طریق کانال و صفحه های مرتبط با موسسه "ترانه شرقی" در فضای مجازی پیش روی طرفداران این خواننده قرار می گیرد.

به گزارش مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی کنسرت آنپلاگد حامد همایون در فضای مجازی قطعات منتخب این خواننده که طی سال های گذشته در قالب آلبوم "دوباره عشق" و تک آهنگ ها منتشر شده، اجرا می‌شود.  

حامد همایون از جمله خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال های اخیر فعالیت های هنری خود را تحت مدیریت موسسه "ترانه شرقی" به مدیریت محسن رجب پور انجام می دهد. او چندی پیش آلبوم "دوباره عشق" را از سوی شرکت "ترانه شرقی" روانه بازار موسیقی کرد که این آلبوم با استقبال مخاطبان مواجه شد. این خواننده غیر از تهران در شهرستان های و شهرهای مختلف کشورهای اروپایی ، کشور استرالیا و کشور آمریکا نیز چندین کنسرت را برگزار کرده است.

"نیمه من"، "پرسه"، "به چشمات قسم"، "عشق ناب"، "مردم شهر"، "هنوزم همونم"، "عاشق شدم رفت"، "چنین کنم چنان کنم"، "حاکم احساس"، "می روم"، "دیوونگی"، "الکل نگاه"، "چتر خیس"، "عاشقانه"، "بارون که زد"، "خلسه"، "البرز"، "معجزه"، "نارفیق"، "باور"، "یادگاری"، "ام المصائب"، "مجنون"، "دنیای من"، "خدا همین حوالیه" "هیهات"، "شیدایی"، "آه نکش"، "شیدایی" از جمله تک آهنگ هایی است که تاکنون از حامد همایون در فضای مجازی منتشر شده است.

 

موسیقی پاپ حامد همایون کنسرت آنپلاگد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین