کد خبر: 47599 A

در کنسرت آنلاین مهدی جهانی چه گذشت؟

در کنسرت آنلاین مهدی جهانی چه گذشت؟

دومین کنسرت آنلاین طرح "نوروزخانه" را مهدی جهانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کرد.

ایران آرت: طی برگزاری کنسرت‌های آنلاین توسط وزارت ارشاد و شهرداری تهران، شب گذشته شنبه 9 فروردین‌ماه مهدی جهانی به اتفاق اعضای کنسرتش در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت پرداختند. مهدی جهانی در این کنسرت در میان قطعات اجرا شده با کاربران و طرفدارانش نیز صحبت کرد.

او در ابتدای کنسرت رو به مخاطبانش گفت: "همیشه رسمش این بود که شما عزیزان مهمان ما باشید و امشب ما میهمان خانه‌های شما هستیم." جهانی گفت: می‌دانم هیچ چیز مانند کنسرت نمی‌شود و شاید اینگونه اجراها هیجان لازم را نداشته باشند، اما ما مانند همان کنسرت‌ها برای شما به اجرا می‌پردازیم.

او پس از اجرای اولین آهنگش، ضمن خوش و بش با کاربران، از مخاطبان و هوادارانش خواست در شرایط بحرانی فعلی از خودشان مراقبت کنند و در خانه‌هایشان بمانند.

به گزارش ایلنا، مهدی جهانی پس از اجرای آهنگ دوم از اعضای ارکسترش بابت حضورشان در برج میلاد تشکر کرد و گفت: زمانی که به دوستانم خبر دادیم قرار است اجرای زنده داشته باشیم همه استقبال کردند و به عشق شما آمدند.

جهانی در بخش دیگری از کنسرت رو به مخاطبان گفت: واقعا وقتی شما را نمی‌بینیم دلمان برایتان تنگ می‌شود و در مصاحبه‌‌ای که دقایقی پیش با یکی از شبکه‌ها داشتم، گفتم من شخصا به استیج اعتیاد دارم. هرچند اعتیاد چیز خوبی نیست. اما وقتی مردم را نمی‌بینیم واقعا حالمان بد است و حال امیداریم با اجراهای‌مان کمی حال شما را خوب کنیم.

وی در ادامه کنسرت بازهم مردم را به خانه ماندن دعوت کرد و گفت از شما می‌خواهیم اگر کار ضروری ندارید در خانه بمانید.

مهدی جهانی در ادامه گفت: من عاشق طرفدارانم و همه آنهایی هستم که مرا دنبال می‌کنند و جانم را برای آنها می‌دهم. جهانی از فن‌پیج‌های صفحاتش در فضای مجازی نیز تشکر کرد.

این خواننده پیش اجرای یکی از آهنگ‌هایش گفت: "شخصا هرچه دارم از دعای مادرم و زحمات پدرم  است و مادرم آهنگی که تا دقایقی دیگر می‌خوانم را بسیار دوست دارد، هرچند این اثر کمی غمگین است اما آن را اجرا می‌کنیم و می‌خوانیم." جهانی از مخاطبان خواست در داخل منزل پدر و مادرشان را تشویق کنند.

در ادامه، مهدی جهانی با تشکر از برگزاری با کیفیت کنسرت‌ آنلاین، درباره چگونگی برگزاری آنها نیز گفت: بسیاری از من پرسیده بودند که اجراهای ما در برج میلاد پولی است که به آنها پاسخ منفی دادم و گفتم دیدن این اجراها رایگان است و باعث افتخار ماست که پیش شما هستیم و انشالله خدا کمک کند تا شر ویروس کرونا کنده شود تا بتوانیم یکدیگر را زودتر از نزدیک ببینیم؛ زیرا اجرای بدون شما لذت بخش نیست.

مهدی جهانی در بخشی از کنسرت، از اعضای ارکسترش خواست برای رعایت اصول بهداشتی فاصله را رعایت کنند. این خواننده به طرفدارانش گفت: به هوادارانی که می‌پرسند چرا موزیک جدیدم پخش نمی‌شود باید بگویم اسم اثر جدیدم "بیا" هست و هجدهم فروردین یعنی روز تولدم منتشر خواهد شد و امیداورم به دلتان بنشیند.

جهانی ضمن تشکر از تهیه‌کننده‌اش، در آخرین دقایق کنسرت آهنگ "دنیا" را به عنوان اثر آخر، مجددا اجرا کرد. او از صدابردار خود روزبه خرزنی و طلوعی صدابردار اختصاصی برج میلاد بابت زحماتشان تشکر کرد.

مهدی جهانی در پایان از مردم بابت تماشای کنسرتش تشکر کرد و گفت: بدون شما خواندن و اجرا کردن برای ما بسیار کار سختی بود و ما همه انر‌ژی‌مان را روی صحنه و حین اجرا از شما می‌گیریم و انشالله زودتر مشکلات موجود حل شود تا روی ماه شما را ببینیم.

گفتنی است، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران قرار است خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۱ فروردین‌ماه در قالب برنامه نوروزخانه به اجرای کنسرت بپردازند. ساعت برگزاری این کنسرت ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

 

مهدی جهانی کنسرت آنلاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین