حجم ویدئو: 30.50M | زمان ویدئو: 00:03:13

ایران آرت: در ادامه کنسرت‌های آنلاین طرح "نوروزخانه"، شب گذشته حمید عسکری به همراه گروهش در سالن همایش‌های برج میلاد تهران مقابل صندلی‌های خالی به اجرای موسیقی پرداخت. 

این هنرمند در اجرای شب گذشته که گلچینی از بهترین آثار خود را برای مخاطبانش که در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خود و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انتخاب کرده بودند، اجرا کرد و در قسمتی از برنامه خود گفت: سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم تا در فرصتی که داریم بیشتر برایتان بخوانم.

​حمید عسکری پس از پایان این کنسرت در صفحه اینستاگرامش نوشت: "امشب یه حال عجیبی داشتم توی کنسرتی که شما روبروم نبودید. دلم پر کشیده واستون. دلم تنگه واستون، دلم خوش نبود بدون حضورتون، تو این سالها خیلی به هم عادت کردیم. شاید بیش از حد مجاز. دلم گرفته از این دوری. حالم خرابه بدون صداتون. این آهنگا بدون صدای شما هیچ معنی واسم ندارن انگار. کاش تموم شن این روزا"

"خوشبختی"، "خنده و گریه" و "باور کن" از جمله قطعاتی بود که عسکری در این کنسرت اجرا کرد. در این مطلب ویدئوی اجرای قطعه "باور کن" به شما تقدیم شده است. 

 

کد خبر: 47690 |

کنسرت آنلاین حمید عسکری و اجرای "باور کن"/ فیلم

حمید عسکری که مقابل صندلی‌های خالی برج میلاد می‌خواند، در اینباره نوشت: حالم خرابه بدون صداتون. این آهنگا بدون صدای شما هیچ معنی واسم ندارن انگار. کاش تموم شن این روزا.

ارسال نظر