کد خبر: 47706 A

کنسرت خانگی معروف‌ترین گروه پسرانه دنیا

کنسرت خانگی معروف‌ترین گروه پسرانه دنیا

این کنسرت خیریه شاهد حضور تعدادی از ستاره‌ها از جمله لیدی گاگا، بیلی ایلیش و لیزو بود.

ایران آرت: بک‌استریت بویز در دوران کرونا به نوعی گرد هم آمدند تا یکی از ترانه‌های معروف خود را با نام "آن طور می‌خواهمش" علی‌رغم آن که هر یک از آنها در خانه خود بود، اجرا کنند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، این گروه پسرانه ۵ نفره هر یک بخش‌های خود را برای ترانه ضبط کردند که در کنسرت اتاق پذیرایی التون جان برای آمریکا پخش شد.

این کنسرت خیریه شاهد حضور تعدادی از ستاره‌ها، از جمله لیدی گاگا، بیلی ایلیش و لیزو بود که از طریق  "وب‌کم"‌ خود، برای کمک به خیریه‌ فیدینگ امریکا و بنیاد فرست ریسپاندرز چیلدرنز در این مراسم هنرنمایی کردند.

بک‌استریت بویز که شامل ای‌جی مک‌لین، هاوی دورو، نیک کارتر، کوین ریچاردسون و برایان لیترل است، اجراهای خود را در ۵ نقطه مختلف، از جمله شهر آتلانتا در ایالت جورجیا و لاس وگاس در ایالت نوادا، ضبط کردند.

کارتر و ریچاردسون کودکان خود را نیز در این اجرا در تصویر داشتند.

کنسرت اتاق پذیرایی التون جان برای امریکا، اولین کنسرت خیریه برای ایالات متحده در راستای حمایت از کسانی بود که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند. شان مندز، کامیلا کابیو، سم اسمیت و ماریا کری نیز در این مراسم حضور داشتند.

خانم کری برای اجرای ترانه "همیشه شاید من باش" که در استودیوی او در خانه‌اش ضبط شده است، با خواننده‌ای همراه و پیانونوازی در مکان‌های دیگر نیز همراهی شد.

ماریا کری در اوج اجرا نیز فاش کرد که برای به دور ماندن از کووید-۱۹، حتی در خانه خود دستکش می‌پوشد.

 

لیدی گاگا بک استریت بویز بیلی ایلیش لیزو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین