کد خبر: 47883 A

ترانه احساسی خواننده زن برای ویروس کرونا

ترانه احساسی خواننده زن برای ویروس کرونا

خواننده لبنانی در فضای مجازی ترانه‌ای با نام قرنطینه منتشر کرده که نخستین ترانه در فضایِ کروناویروس جدید است.

ایران آرت: یافتن کورسوی امید در تاریک‌ترین لحظه‌ها، هنر بزرگی است و یا به قول یک ضرب المثل معروف "به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستید، شمعی روشن کنید.". خبرها در هند حاکی از آن بود که یک زوج هندی اسم دوقلوهای خود را کرونا و کووید گذاشتند، البته یک خانم مکزیکی هم اسم بچه‌هایش را ویروس و کرونا گذاشت، صرف نظر از خوب یا بد این کار، مفهوم حرکت آنها استخراج شادی از تلخ‌ترین واژه‌ها بوده‌ است و حالا خبر رسیده که هنرمند لبنانی خوش‌آتیه خانم شانتال بیطار در فضای مجازی ترانه‌ای با نام قرنطینه منتشر کرده است که نخستین ترانه در فضایِ کروناویروس جدید است، ویروسی که هر چند جسم‌ها را از هم دور کرده اما قلبها را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک نموده و باعث شده تا مردم قدر مهر و دوستی را بیشتر بدانند.

به گزارش تابناک باتو، این ترانه‌ی قرنطینه‌ای با واکنش‌های مثبت و درصد بالای مخاطبان مواجه شده است. هر چند این خواننده در خارج از لبنان چندان شناخته شده نیست اما با ترانه‌ای که زبانِ حال مردم در قرنطینه بود، توانست هواداران بسیاری را از آن خود کند.

او ترانه خود را خیلی ساده و در دکوری بدون تکلف ضبط کرد و ترانه‌ای را که ریان الهبر موزیسین لبنانی سروده بود را اجرا کرد.

او در کلیپ خود از بدیهی ترین امور قرنطینه مثل شستن دستها، خواندن کتاب و زنگ زدن به دوست و آشنا و از دوری و دوستی می‌خواند، ویویو کلیپ او با استقبال مخاطبان روبرو شد و آنها گفتند که پس از شنیدن ترانه حالشان بهتر شده است.

شانتال بیطار خواننده جوان لبنانی که اغلب در سبک کلاسیک می‌خواند و آهنگ‌های معروف عربی را بازخوانی می‌کند، گفته می‌شود او می‌تواند به ستاره موسیقی عربی تبدیل شود. 

 

خواننده خواننده زن شانتال بیطار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین