کد خبر: 48104 A

واکنش ستاره‌های موسیقی به شیوع کرونا/ دنیا به عشق نیاز دارد

واکنش ستاره‌های موسیقی به شیوع کرونا/ دنیا به عشق نیاز دارد

ستاره‌های دنیای موسیقی، از سلیون دیون و مدونا گرفته تا لیدی گاگا و بریتنی اسپیرز، پیام‌هایی را در ارتباط با شیوع ویروس کرونا منتشر کردند.

ایران آرت: هنرمندان فیلم و موسیقی همزمان با تداوم شیوع کرونا در شبکه‌های اجتماعی به نگرانی‌ها و شیوه‌های مراقبت در برابر ویروس کووید-19 پرداخته‌اند. آنها به مردم و آنهایی که در شبکه‌های اجتماعی دنبالشان می‌کنند، توصیه کرده‌اند که در خانه بمانند تا بهتر بتوانند از خود و خانواده‌شان در برابر ویروس کرونا محافظت کنند.

به گزارش همشهری، سلین‌ دیون، خواننده مشهور کانادایی در حساب توییتری خود نوشته است: هر کجا که هستید، در کشورها و مناطق دورتر یا در کشورها و مناطق نزدیک‌تر، فاصله اجتماعی را رعایت کنید.. 

1

باربارا استرایسند، بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی در حساب اینستاگرام خود چندی پیش در یادداشتی نسبتا طولانی اما الهام‌بخش درباره نیازهای انسان در دوره شیوع کرونا نوشته بود: دنیای امروز به عشق نیاز دارد. ما امروز باید از یکدیگر حمایت کنیم به‌دلیل اینکه این ویروس میان فقیر و غنی تبعیض قائل نمی‌شود. برای کرونا رنگ پوست شما اهمیتی ندارد. یک ویروس ملیت مشخصی ندارد. مرز نمی‌شناسد. ما امروز باید برای خود و برای کارمندان بخش درمان که زندگی‌شان را برای نجات‌دادن دیگران به خطر می‌اندازند، دعا کنیم.

2

کریستینا آگیلرا، خواننده مشهور نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به قرنطینه خانگی در روزهای کرونا با لحنی کنایه‌آمیز و طنز‌آلود نوشته است: تصور می‌کنم به‌مدت یک قرن در حصار تنگ تنهایی گرفتار آمده‌ام و در انتظار کسی هستم که مرا از این وضعیت برهاند. او در حساب کاربری خود همچنین از فالوئرهایش خواسته که اگر می‌توانند در خانه بمانند.

3

بریتنی اسپیرز نیز در اینستاگرام با اشاره به شیوع ویروس کرونا ‌نوشته است: در این دوران انزوا، ما بیش از همیشه نیازمند ارتباط هستیم. به عزیزان خود زنگ بزنید. برای آن کسانی که دوستشان دارید، نامه بنویسید. می‌توانید در این زمینه از تکنولوژی‌های ارتباطی در فضای مجازی استفاده کنید. انتشار اخبار در فضای مجازی بخشی از فعالیت و همکاری ما برای بیرون‌آمدن از انزواست. ما فرا‌خواهیم گرفت که از طریق فضای وب عزیزان خود را بغل کنیم و آنها را ببوسیم. با استفاده از فضای مجازی می‌توان این مسئله را اثبات کرد که اجتماعات فراتر از دیوارها می‌روند. ما همچنان می‌توانیم با یکدیگر باشیم.

4

مدونا، خواننده مشهور آمریکایی نیز این روزها در حساب توییتری‌اش در حال انتشار یادداشت‌های روزانه خود در قرنطینه است. تمرکز او بر تفکرات و تصورات مثبت، بحث درباره تقابل سوررئالیسم و کوبیسم با یکی از دوستان بر سر میز شام و گوش فرا‌دادن به موسیقی جاز است. او هر روز به موارد مهمی از زندگی‌اش در دوران قرنطینه اشاره می‌کند و این مطالب را با هشتگ یادداشت‌های روزانه به یکدیگر پیوند می‌دهد.

5

لیدی گاگا نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشته است: من با تعدادی دکتر و افراد مطلع شاغل در بخش درمان درباره شیوه مراقبت از خود در برابر ویروس کرونا صحبت کرده‌ام. آنها متفق‌القول بودند که شاید  قرنطینه برای همگان کار راحتی نباشد اما بهترین و بهداشتی‌ترین راهی که ما می‌توانیم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم، این است که خود را در قرنطینه قرار دهیم و با افراد بالای 65سال ارتباط مستقیم نداشته باشیم و در گروه‌های بزرگ بیرون نرویم و در خیابان‌ها پرسه نزنیم. خیلی دلم می‌خواست می‌توانستم الان پدر و مادرم و مادر‌بزرگ‌هایم را ببینم اما خیلی بهتر است که اکنون چنین کاری نکنم و آنها را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار ندهم. ما از این دوران سخت گذر خواهیم کرد.

6

 

لیدی گاگا مدونا باربارا استرایسند سلن دیون کریستینا آگیلرا سلین دیون ویروس کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین