کد خبر: 48120 A

صحبت‌های جنجالی خواننده بیتلز درباره چینی‌ها و کرونا

صحبت‌های جنجالی خواننده بیتلز درباره چینی‌ها و کرونا

خواننده بیتلز از بازارهای تره‌بار چینی به شدت انتقاد کرد و گفت: آن‌ها "رسوم قرون‌ وُسطایی" دارند.

ایران آرت: پل مک‌کارتنی خواننده سرشناس از طرح ممنوعیت بازارهای قرون وسطایی چینی بخاطر بحران کرونا حمایت کرد.

با وجودی که این نظریه تایید نشده، برخی مردم اعتقاد دارند که شهر ووهان چین سرمنشاء بیماری کووید ۱۹ است بخصوص محل بازارهای تره‌بار که در آن گوشت تازه، فرآورده‌ها و گاه حیوانات زنده نگهداری می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، مک‌کارتنی در این برنامه گفت: واقعا امیدوارم که دولت چین بگوید «خب عزیزان، ما واقعا در اینجا باید بالاترین سطح اصول بهداشتی را رعایت کنیم. بیایید با آن مقابله کنیم. خوردن خفاش کمی قرون وسطایی است!

هاوارد استرن در جواب مک‌کارتنی گفت: آن‌ها این بازارهای تره‌بار را نخواهند بست. همین در وهله اول ما را به این دردسر انداخت و این آزار دهنده است، نه؟

خواننده اسبق گروه بیتلز افزود: اگر این مورد تنها چیزی بود که شما از آن بازارها سرزنش می‌کردید که بد نبود! از سارس گرفته تا آنفلوآنزای مرغی و انواع دیگر مشکلاتی که گریبانگیر ما شده... این بخاطر چیست؟ به خاطر این بازارهای کاملا قرون وسطایی است. آن‌ها باید رفتار خود را اصلاح کنند که می‌تواند به تغییر منجر شود. اگر این کار صورت نگیرد نمی‌دانم چه چیزی پیش خواهد آمد؟

مک‌کارتنی پیش‌تر در برنامه "شوی سایریوس اکس‌ام" هاوارد استرن درباره چگونگی مقابله با پاندمی کرونا و نیز قرنطینه خانگی به همراه دختر و خانواده‌اش در ساسکس خبر داده بود.

مک‌کارتنی در پاسخ به سوال استرن در مورد ممنوع کردن بازارهای تره‌بار فروشی چینی گفت: به نظرم این مساله بسیار حساس است. وقتی در مورد اموری ابهام وجود دارد که چه چیز به آنجا وارد و چه چیزی خارج می‌شود می‌تواند به مثابه رها کردن یک بمب اتمی باشد و این مساله بر تمام جهان اثر می‌گذارد!

 

بیتلز پل مک کارتنی گروه بیتلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین