کد خبر: 48126 A

شکایت سلنا گومز به دلیل استفاده غیر قانونی از ظاهرش

شکایت سلنا گومز به دلیل استفاده غیر قانونی از ظاهرش

گومز ادعا می‌کند که یکی از شخصیت‌های بازی براساس او ساخته شده و سازندگان هرگز از او برای استفاده از ظاهرش کسب اجازه نکرده‌اند.

ایران آرت: سلینا گومز از سازندگان یک بازی موبایل شکایت کرد. او مدعی است که سازندگان از خصوصیات ظاهری‌ او را در بازی استفاده کرده‌اند و باید ۱۰ میلیون دلار جریمه بپردازند. این بازی موبایل از طریق اپ استور اپل منتشر شده و کاربران برای خرید "الماس‌ها" در بازی مبالغی بین ۱ تا ۱۰۰ دلار پرداخت می‌کنند و می‌توانند به همراه سلبریتی‌ها به خرید بروند. 

در شرح این بازی آمده است: "با زیباترین مدل‌ها و سلبریتی‌ها همکاری کنید؛ افرادی مثل کاردشین، گیگی، بیانسه، تیلور و بسیاری دیگر می‌آیند و از شما برای انتخاب پوشش مشاوره می‌خواهند!"

به گزارش 30نما، گومز ادعا می‌کند که یکی از شخصیت‌های بازی براساس او ساخته شده و سازندگان هرگز از او برای استفاده از ظاهرش کسب اجازه نکرده‌اند. در متن دادخواست گومز آمده است: "متهم هرگز گومز را در مورد هرگونه استفاده از حقوق تبلیغاتی او در ارتباط با بازی مطلع نساخته، با او مشورت نکرده و درخواستی نداشته است. در صورتی که چنین درخواستی صورت می‌گرفت نیز گومز برای این استفاده رضایت نمی‌داد، چرا که ظاهراً در بازی کاربران فریب داده می‌شوند مبالغی تا ۱۰۰ دلار را برای فعال‌سازی ویژگی‌ها و خریدهای خیالی هزینه کنند."

گومز از کمپانی چینی "گوانگژو فیدونگ" که فروشنده‌ی بازی و نیز کمپانی بریتانیایی "موتانت‌باکس اینتراکتیو" که کپی‌رایت بازی را در اختیار دارد شکایت کرده است. در دادخواست گومز ذکر شده است که بازی مملو از اشکالات نرم‌افزای است و کاربران امتیاز ضعیف ۳.۵ از ۵ دریافت کرده.

بازیگر و خواننده‌ی ۲۷ ساله به تازگی در گفتگو با "ایمی شومر" در مجله‌ی "اینترویو" گفت که در زمانی که با "جاستین بیبر" ستاره‌ی پاپ رابطه داشت شهرت او از کنترل خارج شده بود. گومز در مورد تمرکز بر روی زندگی شخصی‌اش می‌گوید: "وقتی که بسیار جوان بودم از کنترل خارج شد. فکر می‌کنم مردم دیدند که در لحظاتی ضعف نشان دادم و مشکلاتی داشتم." او رابطه‌ی خود با بیبر را از نظر احساسی سوءاستفاده‌گرانه توصیف می‌کند.

او در مصاحبه‌ی دیگری با "جینیوس" گفته بود گاهی می‌ترسد تا ابد تنها بماند: "بعضی روزها وقتی از خواب بیدار می‌شوم و رنجیده‌ام، با خود می‌گویم تا ابد تنها خواهم ماند. اما پس از ۱۵ دقیقه این احساس از بین می‌رود و بعد می‌گویم می‌دانم که برای هر کسی یک نفر وجود دارد."

 

سلنا گومز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین