کد خبر: 48238 A

تیلور سوئیفت جشن عشاق را تعطیل کرد

تیلور سوئیفت جشن عشاق را تعطیل کرد

"جشن عشاق" قرار بود در آمریکا و طی چهار روز برگزار شود، اما تیلور سوئیفت به دلیل همه‌گیری کرونا در سراسر ایالات متحده ناچار به لغو آن شد.

ایران آرت: تیلور سوییفت روز جمعه خبر داد که به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به لغو همه کنسرت‌های تور ۲۰۲۰ خود شده است. سوییفت توییت کرد: "خیلی ناراحتم که امسال نمی‌توانم شما را در کنسرت‌هایم ببینم ،اما می‌دانم که تصمیم درست همین است."

به گزارش ایران‌آرت، این خواننده در بیانیه‌ای که برای لغو کنسرت‌هایش منتشر کرده، نوشته است: "لطفاً خواهش می‌کنم مواظب خودتان باشید. به محض امکان، در کنسرت بعدی همدیگر را می‌بینیم. اما الآن مهم‌ترین کار این است که به ماندن در قرنطینه به خاطر سلامت عموم متعهد باشیم."

قرار بود این هنرمند به مناسبت به بازار آمدن آلبوم ۲۰۱۹ خود تور کنسرت "جشن عشاق" را در آمریکا طی چهار روز و در دو جای مختلف برگزار کند، اما به علت شیوع جهانی ویروس کرونای جدید، این خواننده مجبور شده است همه کنسرت‌های سال ۲۰۲۰ خود را لغو کند.

در بیانیه‌ای که همراه این توییت بود، آمده است: "مبارزه با کووید ۱۹ چالشی بی‌سابقه برای جامعه جهانی است و همیشه امنیت و سلامت هواداران باید در اولویت نخست باشد."

سوییفت در این بیانیه گفته است که برنامه کنسرت‌های برزیل و آمریکا در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و بلیت‌های نمایش امسال، خودکار به سال بعد منتقل خواهد شد.

در این همچنین بیانیه آمده است که خریداران در صورت لزوم می‌توانند بلیت‌ها را برگردانند و پول خود را پس بگیرند.

در بیانیه سوییفت هم‌چنین آمده است: "تا کنون به دستور مسئولان سلامت در تلاش برای سالم و در امان نگه داشتن هواداران و جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ بسیاری از رویدادها در سراسر جهان لغو شده‌اند. متأسفانه این تصمیم در مورد همه کنسرت‌ها و اجرای زنده امسال تیلور سوییفت گرفته شده است. از همراهی‌تان متشکرم. امیدوارم همه شما را در آینده صحیح و سالم ببینم."

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین