کد خبر: 48358 A

بردلی کوپر چگونه خواننده شد؟/ ماجرای عدم اعتماد به آقای بازیگر

بردلی کوپر چگونه خواننده شد؟/ ماجرای عدم اعتماد به آقای بازیگر

آهنگساز فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" می‌گوید در مورد مهارت‌های خوانندگی بردلی کوپر تردید داشته است.

ایران آرت: فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" اسکار بهترین ترانه‌ی اریجینال را برای "کم‌عمق" (Shallow) کسب کرد اما قطعه‌ی "شاید وقتش رسیده" (Maybe It’s Time) هم که چندین بار در فیلم توسط "بردلی کوپر" اجرا می شود نقشی کلیدی در موفقیت فیلم داشت. این آهنگ برای شخصیت "جکسون مین" با بازی کوپر اساسی بود و توسط خواننده و آهنگساز "جیسون ایزبل" نوشته شده بود. ایزبل به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ اعتراف می‌کند که تمایل زیادی به نوشتن یک آهنگ برای فیلمی هالیوودی داشته و در توانایی‌های خوانندگی کوپر برای اجرای آن تردید کرده است. 

"دیو کاب" همکار ایزبل که با کوپر در تماس بوده پیشنهاد مشارکت در ساخت آهنگ را ارائه می‌دهد. ایزبل می‌گوید: "گفتم: "نه، دیو. برای این مزخرفات وقت ندارم." اما همسر او معتقد بود که تنها یک احمق فرصت همکاری در فیلمی با بازی کوپر و "لیدی گاگا" را از دست می‌دهد، بنابراین ایزبل کارش را برای نوشتن "شاید وقتش رسیده" آغاز کرد. مجله‌ می‌نویسد: "کوپر تماس می‌گیرد، می‌گوید آهنگ را بسیار دوست داشته. لیدی‌ گاگا، دیگر ستاره‌ی فیلم، تماس می‌گیرد و می‌گوید آهنگ را بسیار دوست داشته. اما ایزبل، حتی در آن زمان تردید داشت – اگر کوپر این آهنگ را خراب کند چه می‌شود؟"

ایزبل می‌گوید: "اتفاقی که افتاد این بود که او پیامی صوتی برای من گذاشت، مانند یک دمو. و من داشتم سوار هواپیما می‌شدم. می‌گفتم وقتی پرواز به زمین نشست به آن گوش می‌دهم. اما بعد فکر کردم ممکن است کارش خوب نباشد، و اگر خوب نباشد، نمی‌دانم چطور باید به بردلی کوپر گفت که تو نمی‌توانی آهنگ مرا بخوانی. کارت مزخرف است. اولاً فکر نمی‌کنم که او به نظر من اهمیتی بدهد. اما در نهایت اشتباه می‌کردم."

به گزارش 30نما، ایزبل به دموی "شاید وقتش رسیده" کوپر گوش می‌دهد و تحت تأثیر توانایی‌های بازیگر قرار می‌گیرد. او می‌گوید: "به او پیام دادم و گفتم: "کارت خوب بود. متشکرم که برایم فرستادی. فوق‌العاده بود." نمی‌دانستم که او منتظر واکنش من مانده بود. نمی‌دانستم که مضطربانه منتظر پاسخ من بود. اما کارش را جدی گرفت. واقعاً به کار اهمیت داد. بنابراین فراتر از انتظارات من از هالیوود رفت، بسیار فراتر."

ایزبل می‌گوید خوشحال است که آهنگی برای "ستاره‌ای متولد شده است" نوشته زیرا آن‌ها کپی‌های بسیار بیشتری فروختند و در صورتی که خودش ترانه را می‌خواند ممکن نبود چنین فروشی را رقم بزند. او توضیح می‌دهد: "این آخرین فرصت من برای دریافت پلاک پلاتینیوم بود."

 

لیدی گاگا بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین