کد خبر: 48692 A

ترانه‌سرای چاوشی "سنگ صبور" را منتشر می‌کند

ترانه‌سرای چاوشی "سنگ صبور" را منتشر می‌کند

امیر ارجینی که تعداد زیادی از ترانه‌هایش با صدای چاوشی شنیده شده است، گزیده‌ای از بهترین ترانه‌های خود را در قالب یک کتاب به بازار می‌دهد.

ایران آرت: امیر ارجینی شاعر و ترانه‌سرا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: من یک کار با حجت اشرف‌زاده و دو کار با امیرعباس گلاب انجام داده‌‌ام که هیچ‌کدام از آن‌ها هنوز منتشر نشده است. یک سری ترانه هم برای دوستانی نوشته‌ام که می‌خواهند آلبوم اولشان را منتشر کنند.

این ترانه‌سرا در رابطه با کتابی که می‌خواست در نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتشر کند، در گفتگو با هنرآنلاین اظهار داشت: گزیده‌ای از بهترین ترانه‌های خودم را در قالب یک کتاب به نام "تنهای بی‌سنگ صبور" آورده‌ام که به‌احتمال زیاد تا آخر امسال منتشر خواهد شد. این کتاب که 170-180 صفحه دارد آماده شده و من منتظر هستم تا شرایط فراهم شود و بتوانم آن را منتشر کنم.

وی درباره تأثیرگذاری بیماری کرونا بر روی حوزه موسیقی عنوان کرد: از این جهت که اوضاع اقتصادی مردم به‌هم‌ریخته شده بد بوده است. به هر حال دوستانی که کار موزیک می‌کردند و مخصوصاً کسانی که آلبوم اولی بودند، پول‌های اضافه خودشان را وارد موزیک می‌کردند ولی در حال حاضر اوضاع اقتصادی آن‌قدر خراب شده که مطمئناً نمی‌توانیم از آن‌ها انتظار داشته باشیم.

ارجینی ادامه داد: از طرفی خوانندگان مطرح در این روزها خانه‌نشین شده‌اند که البته این خانه‌نشینی برای آن‌ها خوب نیست ولی فرصت بیشتری پیدا کرده‌اند که کار کنند و بیشتر به تولید کارهایشان برسند. این در حالی است که در روزهای پیش از کرونا، کنسرت‌های پشت سر هم اجازه نمی‌داد خواننده‌ها به فکر کار جدید بیفتند.

این ترانه‌سرا خاطرنشان کرد: البته قرنطینه خانگی برای من چندان سخت نبود چون من پیش از کرونا هم مدام در اتاق کار خودم بودم و فقط هفته‌ای یکی دو بار برای همفکری با دوستان خواننده و آهنگساز به استودیو می‌رفتم.

 

محسن چاوشی امیر ارجینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین