کد خبر: 48707 A

علی زندوکیلی زنده و رایگان می‌خواند

علی زندوکیلی زنده و رایگان می‌خواند

علی زندوکیلی پس از اجرای کنسرتی در برج میلاد، این‌بار به صورت آنلاین و رایگان در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

ایران آرت: بنیاد فرهنگی هنری رودکی در ادامه برگزاری کنسرت‌های آنلاین خود، روز جمعه شانزدهم اردیبهشت ماه در تالار وحدت کنسرت آنلاین علی زند وکیلی را میزبانی خواهد کرد.

در این کنسرت که به مدت یک ساعت و با حمایت نهادهایی چون شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز از طریق سامانه تیوا نوا پخش خواهد شد، علی زند وکیلی به اجرای تعدادی از قطعات منتخب خود می‌پردازد.

شایان ذکر است پیش از این پرواز همای، کیوان ساکت و وحید تاج کنسرت‌های آنلاینی را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی از نهادهای وابسته به سازمان صدا و سیما در تالار وحدت برگزار کرده‌اند.

مبارزه با کرونا روی خط نت

از نخستین روزهای انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در ایران و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس، لغو برنامه های فرهنگی و هنری از جمله کنسرت‌های موسیقی از طرفی و از سوی دیگر در خانه ماندن و خانه نشینی، از راه‌های بسیار مهم برای تسریع قطع این زنجیره انتقال مطرح شد. خانه نشینی طولانی مدت تبعات و الزاماتی دارد و تلطیف اذهان با استفاده از محصولات فرهنگی یکی از الزامات برای کاستن از تبعات منفی تلقی می‌شود.

در همین راستا هنرمندان موسیقی از نخستین روزهای آغاز خانه نشینی مردم که همزمانی آن با شب های عید نوروز آن را سخت تر کرده بود، با حضور فعال در فضای مجازی موفق شدند تا خود را بعنوان مبارزان خط مقدم جنگ با کرونا از سنگر فرهنگ معرفی کنند.

برگزاری کنسرت‌های آن‌لاین و رایگان نوروزخانه با همت شهرداری تهران و مساعدت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار رایگان قطعات موسیقی در فضای مجازی و برگزاری اجراهای تکنوازی و کنسرت به صورت آنلاین و استفاده هنرمندان موسیقی از صفحات شخصی خود در فضای مجازی برای اطلاع رسانی، تشویق مردم به در خانه ماندن از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات هنرمندان موسیقی در این ایام بوده است.

 

 

علی زندوکیلی کنسرت آنلاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین