کد خبر: 48760 A

ادل طرفدارانش را شگفت‌زده کرد/ عکس

ادل طرفدارانش را شگفت‌زده کرد/ عکس

تصویر جدیدی که ادل از خودش منتشر کرده این خواننده را در حالی که بسیار لاغر شده و ظاهرش نیز تغییراتی پیدا کرده است نشان می‌دهد.

ایران آرت: ادل، خواننده پرآوازه بریتانیایی، با پیامی به مناسبت سی و دومین سالگرد تولدش، به شبکه‌های اجتماعی بازگشت و هوادارانش را غافلگیر کرد. 

​به گزارش ایران‌آرت، او عکسی از خود منتشر کرده است که او را در مقابل یک حلقه عظیم پرگل بیرون خانه‌اش در شهر لس آنجلس نشان می‌دهد، در حالی که پیراهنی کوتاه با آستین‌های پفی به تن کرده و کفش‌های پاشنه‌بلند همخوان با لباسش پوشیده است. 

به نقل از ایندیپندنت، این خواننده در شرح عکس از هوادارانش به خاطر پیام‌های تبریک تولد تشکر کرده است و همچنین از کارکنان درمانی خط مقدم مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا نیز قدردانی کرده است. 

او نوشته است: "ممنون از (این همه) عشق (به‌مناسبت) تولدم. امیدوارم در این دوران آشفته همگی امن و امان  و سالم باشید. می‌خواهم از همه کارکنان کلیدی و مراقبان اولیه‌ای که جانشان را به خاطر سلامتی ما به خطر می‌اندازند تشکر کنم. شما واقعا فرشتگان ما هستید. ۲۰۲۰ خوبی باشد.. خداحافظ. ممنونم." 

LLLLLLLLL

به محض انتشار این یادداشت که بیش از یک میلیون "پسند" به خود جلب کرده است، موجی از پیام‌های تبریک تولد از سوی دوستان او در میان چهره‌های محبوب و مشهور، و نیز هواداران او در اینستاگرام برای این ستاره موسیقی جهان ارسال شد. 

ریکاردو تیشی، طراح نام‌نمای (برند) "بربری" نوشته است: "تولدت مبارک زیبا."‌، و اوپرا وینفری نوشته است: "کادوی تولد ما باید یک آلبوم ۲۰۲۰ ادل باشد. درسته؟" 

خیلی‌ها هم البته از این فرصت برای اظهار نظر در مورد ظاهر ادل استفاده کردند. از جمله کریسی تایجن، که نوشت: "‌واقعا جدی می‌گی؟"‌

جیمز چارلز، چهره یوتیوبی، هم افزوده است: "بسیار فوق العاده و زیبا شدی." 

ادل خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین