کد خبر: 48992 A

افشای یک راز جالب درباره مایکل جکسون

افشای یک راز جالب درباره مایکل جکسون

به گفته یکی از دوستان مایکل جکسون، این خواننده قصد مشارکت و حتی خرید اپل و والت دیزنی را داشته است.

ایران آرت: دیتر ویزنر، دوست و مدیر برنامه‌های سابق مایکل جکسون کتاب جدیدی را درباره این خواننده مطرح منتشر کرده که در آن اطلاعات جالبی پیرامون وی وجود دارد. بر اساس این کتاب، مایکل جکسون خواهان مشارکت و یا حتی خرید شرکت‌های اپل و حتی والت دیزنی و مارول بوده است.

این کتاب که عنوان "مایکل جکسون: داستان واقعی" برای آن انتخاب شده، نکات جالبی را با ما در میان می‌گذارد.

گزیده‌ای از بیانیه مربوط به انتشار این کتاب به شرح زیر است: "آقای ویزنر تحت تاثیر حس تعهد و وظیفه، اطلاعات صمیمانه درباره مایکل جکسون، فردی که به عنوان یک نابغه تجاری و پدری دوست داشتنی که به خانواده و دوستان خود اهمیت می‌داد، به اشتراک می‌گذارد. مردی که تا به امروز به شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شده و مجسم شده، فردی که الهام‌بخش میلیون‌ها نفر بوده است."

به گزارش فارنت، این کتاب به صورت الکترونیکی منتشر شده که به معنای آن است که خوانندگان می‌توانند به اسناد منبع اصلی از جمله پانزده ایمیل صوتی که قابل شنیدن است، دسترسی پیدا کنند. یکی از این پیام‌ها، اطلاعات جالبی درباره آرزوهای تجاری مایکل جکسون را با ما در میان می‌گذارد.

در یکی از پیام‌های مایکل جکسون می‌شنویم: "مایکل جکسون تماس گرفته است. زمانی که این پیام را دریافت کردید، سریعا با من تماس بگیرید. چیزی که می‌خواهم درباره آن با شما صحبت کنم، بسیار بسیار محرمانه است. من به یک بانک آلمانی یا سوئیسی نیاز دارم و می‌خواهم میلیاردها دلار در یک بانک سوئیسی یا آلمانی جمع کنم، البته باید تمام این اطلاعات را محرمانه نگه دارید. یک مالکیت بی‌نظیر می‌خواهم انجام دهد." کسب و کارهای مدنظر مایکل جکسون شامل تصاحب و همکاری با شرکت‌های مارول کامیکس، والت دیزنی و اپل بوده است. اگر مایکل جکسون به خواسته خود می‌رسید، می‌توانست تبدیل به یکی از ثروتمندترین افراد شود و همچنین تاثیرات بیشتری روی فرهنگ عامه و جهان نسبت به قبل داشته باشد."

 

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین