کد خبر: 49003 A

ماجرای همکاری دو خواننده که از هم کینه شتری داشتند

ماجرای همکاری دو خواننده که از هم کینه شتری داشتند

کیتی پری ماجرای همکاری با تیلور سوئیفت در آلبوم جدیدش را رد کرد اما گفت مایل است با سوئیفت اثر مشترک بسازد.

ایران آرت: کیتی پری، خواننده ۳۵ ساله آمریکایی در گفتگوی جدید خود، تمامی شایعات مبنی بر همکاری‌اش با تیلور سوئیفت در آلبوم جدید خود را تکذیب کرد.

کیتی پری در این باره گفت: "این شایعات حقیقت ندارند. بسیاری از مردم می‌خواهند تا من و تیلور با یکدیگر همکاری انجام دهیم و از این موضوع هیجان‌زده هستند. من هم از این موضوع استقبال می‌کنم و دوست دارم با تیلور در آینده همکاری کنم. اما در آلبوم جدیدم با تیلور همکاری نکرده‌ام و این شایعات کذب هستند."

به نقل از سیگاتک، طرفداران کیتی پری و تیلور سوئیفت از روی تشابه گل‌های موجود در پوستر آهنگ جدید کیتی پری با طرح لباس تیلور سوئیفت، به این نتیجه رسیده بودند که این دو خواننده با یکدیگر در آلبوم جدید کیتی پری همکاری انجام داده‌اند.

همچنین، روز گذشته، موزیک ویدئو جدید کیتی پری به نام Daisies منتشر شد. کیتی پری این موزیک ویدئو را در زمان بارداری خود ضبط کرده است.

​این در حالی است که کیتی پری و تیلور سوئیفت تا دو سال پیش با یکدیگر خصومت و دشمنی داشتند. آنها در ماه می سال 2018 به هفت سال خصومت میان خود پایان دادند. آن زمان کیتی پری برای دوستی با تیلور سوئیفت پیش‌قدم شد و همین موضوع باعث شد بسیاری از علاقمندان موسیقی کیتی پری را ستایش کنند. 

آشتی تیلور سوئیفت با کیتی پری با یک کلوچه!
 

کیتی پری تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین