کد خبر: 49011 A

۱۰ قطعه مناجات از خوانندگان سه نسل ایران

۱۰ قطعه مناجات از خوانندگان سه نسل ایران

این مناجات‌خوانی‌ها با شعر شاعرانی چون بیدل دهلوی، مولانا، حافظ، عطار، نظامی در دستگاه‌های مختلف موسیقی ایرانی اجرا شده است.

ایران آرت: آلبوم "شهر مناجات" با مناجات‌خوانی ۱۰خواننده موسیقی سنتی از ۳نسل مختلف، به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید و منتشر شد.

در این آلبوم که به همت "مرکز موسیقی حوزه هنری" و "دفتر موسیقی و سرود صدا‍‌وسیما" تولید و منتشر شده است، محمدتقی سعیدی، حسام‌الدین سراج، جمال‌الدین منبری، فاضل جمشیدی، حسین علیشاپور، رسول رهو، بامداد فلاحتی، حمید خزائی، سید محسن حسینی و هادی فیض‌آبادی، آوازهای دل‌نشینی در فضای نیایش اجرا کرده‌اند.

این مناجات‌خوانی‌ها با شعر شاعرانی چون بیدل دهلوی، مولانا، حافظ، عطار، نظامی در دستگاه‌ها و آوازهایی از جمله شور، اصفهان، همایون، ماهور، دشتی، شوشتری و افشاری اجرا شده است.

ضبط ۸قطعه از این آلبوم در استودیو پژواک حوزه هنری انجام شده است و ۲قطعه در شهرهای اصفهان و یزد ضبط شده‌اند. میلاد عرفان‌پور مدیریت تولید و سروش بخشش نظارت ضبط این آلبوم را برعهده داشتند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه اصلی آلبوم موسیقی "شهر مناجات" به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و همچنین سایت‌های معتبر مراجعه کنند.

 

حسام الدین سراج حسین علیشاپور فاضل جمشیدی آواز مناجات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین