کد خبر: 49049 A

همایون شجریان کنسرت آنلاین می‌گذارد/ تکنوازی کیهان کلهر

همایون شجریان کنسرت آنلاین می‌گذارد/ تکنوازی کیهان کلهر

همایون شجریان و کیهان کلهر در نخستین روزهای خردادماه کنسرت‌هایی را به صورت جداگانه و به شکل آنلاین برگزار خواهند کرد.

ایران آرت:​ همایون شجریان خوانندۀ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، همزمان با عید سعید فطر، از ساعت 21 یکشنبه چهارم خردادماه، منتخبی از آلبوم‌های خاطره‌انگیز "نسیم وصل" و "با ستاره‌ها" را در تالار وحدت اجرا می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل، این برنامه را تماشا کنند.

این کنسرت، بزرگترین کنسرت آنلاین برگزار شده در ایران است که در آن، ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس همراه با 35 نوازنده، همایون شجریان را همراهی و 10 دوربین به صورت همزمان، آن را تصویربرداری می‌کنند. قطعات برنامه‌ریزی شده برای اجرا در این کنسرت، به آهنگسازی و تنظیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان‌آبادی است.

در این کنسرت، قطعات "هوای گریه"، "خانه سودا"، "افسونگر"، "غریبانه"، "ای عاشقان"، "باستاره‌ها"، "حاصل عمر"، "دفتر دل"، "نسیم وصل" و "مرغ سحر" اجرا خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان ایرانسل بدون نیاز به تهیه اشتراک و کاربران غیرایرانسلی لنز با تهیه بلیط 10هزار تومانی این برنامه، می‌توانند آن را تماشا کنند.

به گزارش ایران‌آرت، طبق برنامه اعلام شده، کیهان کلهر نیز روز پنجشنبه یکم خردادماه از ساعت 21:30 تا 22:30 به وقت تهران، برنامه تکنوازی سه‌تار دارد و این برنامه نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، از عید امسال تا کنون خوانندگانی نظیر علی زندوکیلی، روزبه بمانی، رضا یزدانی، رضا صادقی، بنیامین بهادری، سالار عقیلی، وحید تاج، روزبه نعمت‌اللهی، حجت اشرف‌زاده، امید حاجیلی، محسن شریفیان، زانیار خسروی و... برای مخاطبان خود کنسرت آنلاین برگزار کرده‌اند.

 

همایون شجریان کیهان کلهر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین